Anmeldt d. 20. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik et maget lille værelse og et endnu mindre værelse. Hvis vi skulle i bad, så skulle vi bade henover håndvasken, så lille var badeværelset. Der er meget lydt på hotellet og vores værelse lå lige ved siden af elevatoren og den kunne man høre meget tydelig. Men hotellet var fint, en hyggelig bar, søde og venligt personale, god beliggenhed. Tæt på Tårnby station, nemt at finde. Kun 1 stop væk fra lufthavnen.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 1986tanja
Tim T, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Mange tak for jeres anmeldelse, velkommen tilbage, prøv vores premium værelser næste gang, kun 100DKK mere og med større badeværelse =)

Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Vi boede i et Premium-værelse - fint værelse med en god seng og et godt (lille) badeværelse med masser af varmt vand i bruseren.
Godt morgenbord, ikke det store udvalg, men det, der var, var fint. Gid ide at man selv koger æg så man får ægget som man vil have det .
Central beliggenhed 200 m fra Tårnby station.
Alt i alt en god oplevelse - manglede kun lige TV2-NEWS i tv-pakken

Tak, hansphviid
Tim T, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2019

Mange tak for jeres fine anmeldelse, tak for tip :). Velkommen tilbage!

Anmeldt d. 15. december 2019 fra mobile enheder

Vi skulle bare overnatte før flyrejse, og var overraskende tilfredse med værelsets standard. Selv om man bare skal lukke øjnene er par timer er det lækkert med en god seng, rummeligt værelse og et godt badeværelse.

Tak, 537rikkea

Hej, Mange tak for den fine anmeldelse, det er præcis det vi prøver at tilbyde, værdi for pengene med en god beliggenhed, velkommen tilbage

Anmeldt d. 13. december 2019

Ok til en enkelt overnatning inden tidlig flyafgang fra Kastrup - men til flere dages ophold ville vi nok vælge et andet hotel - eller opgradere til et bedre værelse.
Morgenmad ok, men ikke noget at juble over.

Tak, 681jonnas

Tak for din anmeldelse, men jeg syns ikke rigtigt at det du skriver passer med en 1/5 rating då du skriver at det er OK til en enkelt overnatning, vi prøver at tilbyde værdi for pengene med et ophold med god beliggenhed, 10 min fra centrum og 5 min fra lufthavn.

Anmeldt d. 12. december 2019

Hvis du bare skal have en overnatning eller to, er dette hotel helt fint og billigt. Hotellet ligger tæt på lufthavnen, og de kan tilbyde overnatning og parkering til en god pris, hvis man skal ud at rejse. Morgenmadsbuffeten er ikke særlig spændende, men man kan vælge den fra.

Tak, lonnis91
Tim T, General Manager hos Copenhagen Go Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2019

Mange tak for deres anmeldelse, vores mål er at tilbyde værdi for pengene, på overnatning men også igennem at tilbyde en morgenmadsbuffet til 89,-DKK