160 US$
Hotels.com159 US$
Algotels
getaroom.com166 US$
Anmeldt d. 13. maj 2022

De står ikke inde for den aftalte pris, bliver lovet en pris telefonisk, og at der ville komme en bekræftigelse på mail, denne kom aldrig, dog en markant højere pris ved udcheckning og en meget meget ubehøvlet behandli g af den mandlige person som var på job

Dato for ophold: maj 2022
Tak, jannyrup
Anmeldt d. 18. marts 2022

værelserne er lidt slidte og har kendt bedre dage , men det ligger ok i forhold til lufthavnen.
Parkering lige udenfor.
Ind ud tjekning foregår hurtigt og personalet var venlige og serviceminded.
Kan bruges til en overnatning.

Dato for ophold: marts 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, mach66
Anmeldt d. 9. november 2021

Vi skulle deltage i en familiefest på en restaurant i Kastrup havn. Da vi bor i Nordsjælland, valgte vi at tage en overnatning, da vi viste at vi ville få rigeligt at drikke.
Det var et dejligt ophold, med en meget udsøgt morgenmad, der manglede intet

Dato for ophold: november 2021
Tak, Finn P
Anmeldt d. 8. oktober 2021

Flot renoveret værelse med fed udsigt mod Sverige.
Fedt at kunne se flyene indflyve lufthavnen.
Morgenmaden var fin, som forventet med æg og bacon. Brød og pålæg. Kaffe i flere varianter. Juice, mælk, vand. Hvis man skal have en p-plads skal man komme tidligt og ikke forlade den igen. Hotellet administrere kun pladserne og sælger flere end man har. Vi fik pengene retur og måtte holde på gaden indtil kl. 7 hvor vi flyttede den.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, remusnielsen
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Et af de værste hoteller jeg har boet på.
Vi skulle bo 2 mennesker på dobbelt værelse. Jeg ankom først, en time før check in og fik så af vide der ingen værelset var ledige endnu, hvilket var okay, selvom hotellet virkede meget tomt. Jeg tog ud i byen og kom tilbage et par timer senere, hvor jeg blev afvist at få vores værelse, da det var den anden der havde booket det. Men han ville først ankomme 4 timer senere og der mente receptionisten så helt ærligt at jeg skulle vente i receptionen i 4 timer, selvom jeg kunne fremvise ordrenummer og booking bekræftelse. Vi endte med at ham der bookede måtte sende en mail til hotellet med godkendelse på at jeg måtte checke ind først. Mest latterlige oplevelse og ikke et vilkår jeg efterfølgende har kunne læse på hotels.com. Værelset var gammelt, beskidt og lugtede forfærdeligt.

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, 929lisel