160 US$
Hotels.com159 US$
Priceline160 US$
Algotels172 US$
Anmeldt d. 9. november 2021

Vi skulle deltage i en familiefest på en restaurant i Kastrup havn. Da vi bor i Nordsjælland, valgte vi at tage en overnatning, da vi viste at vi ville få rigeligt at drikke.
Det var et dejligt ophold, med en meget udsøgt morgenmad, der manglede intet

Dato for ophold: november 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Finn P
Anmeldt d. 8. oktober 2021

Flot renoveret værelse med fed udsigt mod Sverige.
Fedt at kunne se flyene indflyve lufthavnen.
Morgenmaden var fin, som forventet med æg og bacon. Brød og pålæg. Kaffe i flere varianter. Juice, mælk, vand. Hvis man skal have en p-plads skal man komme tidligt og ikke forlade den igen. Hotellet administrere kun pladserne og sælger flere end man har. Vi fik pengene retur og måtte holde på gaden indtil kl. 7 hvor vi flyttede den.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
1  Tak, remusnielsen
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Et af de værste hoteller jeg har boet på.
Vi skulle bo 2 mennesker på dobbelt værelse. Jeg ankom først, en time før check in og fik så af vide der ingen værelset var ledige endnu, hvilket var okay, selvom hotellet virkede meget tomt. Jeg tog ud i byen og kom tilbage et par timer senere, hvor jeg blev afvist at få vores værelse, da det var den anden der havde booket det. Men han ville først ankomme 4 timer senere og der mente receptionisten så helt ærligt at jeg skulle vente i receptionen i 4 timer, selvom jeg kunne fremvise ordrenummer og booking bekræftelse. Vi endte med at ham der bookede måtte sende en mail til hotellet med godkendelse på at jeg måtte checke ind først. Mest latterlige oplevelse og ikke et vilkår jeg efterfølgende har kunne læse på hotels.com. Værelset var gammelt, beskidt og lugtede forfærdeligt.

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, 929lisel
Anmeldt d. 18. november 2020 fra mobile enheder

Det var en skuffelse, det første værelse jeg fik, det var så lille at man knap nok kunne gå rundt om senge, og det virket beskidt.
Her efter fik jeg et værelse på øverste, som var stort, men meget kedeligt. Kunne ikke være under bruserne, så måtte stå med den i hånden. Og dette værelse virket også beskidt.
Morgenmad var lige så stor en skuffelse, her kunne du få nogle kedelige boller, en gang dårlige æg, bacon og pølser. Pålæg var ikke noget værd. Så jeg vil heller køre på tanken og købe morgenmad.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
3  Tak, Filip N
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik en venlig modtagelse og fik efter lidt ventetid anvist vores lille værelse som bar præg af renovering.
Morgenbuffen var en meget stor skuffelse. Vi kom ret sent og der var kun 5 rundstykker tilbage. Vi tog 4 af dem så da der efterfølgende kom flere gæster kunne de stå og se på det ene rundstykke! Lidt Jouce i bunden af et par kander og kedeligt pålæg.
Ingen tegn på at personalet overhovedet interesserede sig for problemet.
Heldigvis skulle vi ikke betale for morgenbuffen.

Dato for ophold: juni 2020
3  Tak, 920gertc