“100% autentisk dansk hygge og skøn mad”

Lojtehus Restaurant & selskabslokaler
nr. 14 af 73 Restauranter i Kastrup
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Er man til klassiske danske retter-så er du kommet det rette sted hen når du træder ind af døren på Løjtehus!.Og-jeg kan garantere at du IKKE går sulten fra bordet!.Jeg har spist her mange gange med en god Ven-og hvert besøg har været en god oplevelse.Hyggelige omgivelser-og ikke mindst venlig og god betjening!.Jeg kan kun anbefale dette sted-og give 5 stjerner hérfra!!!.

Tak, thomasbP7284II

Anmeldt 23. januar 2020

Lækkert med og god betjening. Fin udvalg af specialister øl. Dejlig tæt på Zleep hotellet. Kan anbefales.

Tak, Laulund-Bro
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Først indtryk. En meget hyggelige resturant oprindelige fra 1934 and still going strong. Idag har ejeren været Tilsted siden
1978. Vi fik en buffet som var lækkert. Desværre var servering for langsom, der var KUN 2 piger til at tage vores drikke vare bestilling og serverer den. Ellers er sikkert en mindre selskab vil få alle tiders betjening. I god vejr også udendørs servering.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Bifenske12
Anmeldt 7. august 2019

Vi havde ikke mod på at lave mad, og vi orkede ikke at tage ret langt for at få stillet sulten. Så vi endte med at prøve et lokalt spisested Løjtehus på Løjtegårdsvej på Amager. Og vores manglende energi endte til vores store overraskelse med at blive en dejlig oplevelse. Løjtehus er et gammelt sted, men i fin stand. lidt nye fliser på toiletterne ville gøre underværker, men lad nu det være. Stedet har helt sikkert sin charme. Vi overvejede en 3 retters menu til under 300 kr, men endte med bare at bestille 2 hovedretter. Det var heldigt for det smagte stjernegodt, og der var så meget mad, at ingen af os kunne spise op. Normalt forkæler vi os selv med en god vin - en italiensk Ripasso eller noget i den stil, men vi skulle jo bare have noget mad, og nøjedes med at bestille en flaske af husets vin. Igen en god oplevelse. Vinen til under 200 kr. var nok den bedste Husets vin, jeg nogensinde har oplevet. Med en samlet regni g på mellem 600 og 700 kr., var vi meget tilfredse, da vi tog hjem.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, LarsW980
Anmeldt 28. juli 2019

Hyggeligt sted, best beskrevet som en lidt gammel kro. God mad og god service. Man kan både side inde og ude under halvtag

Dato for besøg: februar 2019
Tak, OlsenKimOlsen

Rejsende, der kiggede på Lojtehus Restaurant & selskabslokaler, kiggede også på

Kastrup, Tårnby Kommune
Kastrup, Tårnby Kommune

Har du været i Lojtehus Restaurant & selskabslokaler? Fortæl om dine oplevelser!