“Møgbeskidte borde”
Anmeldelse af Gorm's

Gorm's
nr. 56 af 68 Restauranter i Kastrup
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Ikke travlt overhovedet, men åbenbart ikke tid til at rengøre borde imellem gæsterne. Mange borde var fyldt med madrester som så indtørret ud. Salumi pizzaen smagte udmærket, kunne dig ikke få extra chilli på da de ikke havde det. Det er simpelthen for tyndt. 120kr for en pizza i en lufthavn er ok, men manglende rengøring trækker meget ned.

Tak, danyleej

Anmeldt 16. juli 2020

Hej!
Jeg og min familie drak kaffe og spiste croasanter d. 04 juli omkring kl 13. Jeg er glad for at vi ikke skulle spise mad ved de mildest talt uhygiejniske borde I benytter. Det muligvis “smart” med riller i bordene, men de var fyldt med madrester. Fy den!
Der kommer vi aldrig igen.
Hilsen John Petersen

Tak, johnpU6656XA
gormspizza, Gérant hos Gorm's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2020

Hej John.

Tak for din anmeldelse, vi er godt klar over vi har et problem omkring vores borde, og der er allerede ved at blive taget PÆNT hånd om dem, for det kan vi selvfølgelig ikke have på os!
Vi håber dog alligevel at til den tid du vælger at besøge lufthavnen igen at du måske kunne vælge os til en crossaint & kop kaffe :)

Rigtig god dag.

Mvh
Ronnie Andersen
Unitmanager Gorms

Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

Helt ok morgenmadspizza, men ikke noget mindeværdigt og størrelsen var ikke imponerende. Acceptabelt, men datteren kunne lide den,

Tak, JesGje
Gorms P, Gérant hos Gorm's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020

Hej,
Mange tak for din anmeldelse, jeg er glad for at høre at pizzaen faldt i god jord hos din datter på trods af størrelsen. Jeg håber vi kan få lov til at byde jer velkommen i Gorms igen.

Mange Hilsner
Rebekka, Restaurantchef Gorms Terminal 3

Anmeldt 25. februar 2020 fra mobile enheder

Udemærket pizza, men elendig service. Køkkenpersonalet var decideret uforskammet og tydeligt irriteret over, at jeg tillod mig at spørge om noget. Ærgeligt for pizzaerne var ellers rigtig gode.

Tak, 944anneliseh
Gorms P, Gérant hos Gorm's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Kære Annelise,
Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse hos os. Du må meget gerne kontakte mig direkte på simon@gormspizza.dk, så jeg kan høre nærmere om din oplevelse hos os.

Tak for din feedback og din tid!

De bedste hilsner
Simon
Restaurantchef Gorms Pizza Terminal 2.

Anmeldt 21. februar 2020 fra mobile enheder

Havde set dårlige anmeldelser, men prøvede alligevel. Fik en Margherita der blev leveret hurtigt. Skulle være med frisk basilikum. Der skulle lup til at finde den, og der var sparet på osten. Forstår ikke, at et anerkendt navn vil levere den slags til kr 130.

Tak, Niels S
Gorms P, Gérant hos Gorm's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2020

Kære Niels,

Vi er kede af, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse hos os. Vi arbejder hver dag på at bliver bedre og sætter pris på alt feedback. Hvis du har lyst til at uddybe, er du meget velkomme til at sende en mail til mig på Simom@gormspizza.dk.
Jeg håber du havde en god rejse, trods alt.

De bedste hilsner
Simon
Restaurantchef
Gorms Pizza CPH Airport Terminal 2 Foodcourt

Rejsende, der kiggede på Gorm's, kiggede også på

Kastrup, Tårnby Kommune

Har du været i Gorm's? Fortæl om dine oplevelser!