“Utrolig dårlig pizza. ”
Anmeldelse af Gorm's

Gorm's
nr. 56 af 70 Restauranter i Kastrup
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Utrolig dårlig pizza. Ingen smag. 140kr for en pizza så forventer jeg også at den i det mindste smager godt. Men nej stor skuffelse.

1  Tak, Q16
Gorms P, Gérant hos Gorm's, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2020

Hej,

Vi er kede af at høre, at din oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger. Du må meget gerne kontakte os direkte på rebekka.eickstedt@ssp.dk, så vi kan høre nærmere, om hvad der gik galt.

Vi ser frem til at høre fra dig. Tusind tak for din tid!
Rebekka, Restaurantchef Gorms T3

Anmeldt 16. januar 2020

Blev betjent af den sødeste flotteste smilende svenske pige ved kassen. Bestilte en pizza, men det skulle jeg ikke have gjort. Ingen smag, næsten ingen fyld og næsten sort da den var brændt på. Pris 177 for en cola og pizza !!!!!

Tak, X9484PZsimons

Hej,
Jeg er ked af at høre, at kvaliteten af din mad ikke levede op til dine forventninger. Du må meget gerne kontakte mig direkte på rebekka.eickstedt@ssp.dk, så jeg kan høre nærmere, om din oplevelse.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Tusind tak for din tid!
Rebekka, Restaurantchef Gorms T3

Anmeldt 9. januar 2020 fra mobile enheder

Får en gorms hottie.
Pizzaen ser meget lækker ud.
Den ser frisk ud og den smager dejligt. Tynd bund, sprød skorpe, helt sikker friske råvarer.
Eneste minus er at dejen lige er lidt blød nogle steder.

Tak, anjal567

Kære Anja,

Mange tak for din fine anmeldelse! Vi sætter altid pris på feedback.
Vi håber at du også på en anden rejse, vil lægge vejen forbi en af vores 2 restauranter i lufthavnen.

De bedste hilsner
Simon, Restaurantchef
Gorms Pizza Terminal 2

Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte lakse salat og kyllinge pasta, begge dele var dyre over 100 kr. der var knapt nok laks i salaten og grøntsagerne var lige vel store. Pastaen smagte ikke af andet end pesto i olie. Ikke et sted jeg vil rekomendere.

Dato for besøg: december 2019
Tak, maria_hildur
Anmeldt 25. november 2019

Det startede med, at stedets bestyrer forsøgte at snyde med regningen og beklagelsen udeblev selvfølgelig. Man må dog rose stedet for hurtig levering af 2 stk. pizzaer, hvor dejkanterne var brændte ellers var fyldet en våd masse med tykke osteklumper, lidt af et kunststykke - ville en klage hjælpe, formentlig ikke, da restaurationsvirksomheden oser af ligegyldighed og 'du kan bare spise et andet sted', hvilket vi sandelig også gør i fremtiden.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Gladforatspise

Rejsende, der kiggede på Gorm's, kiggede også på

Kastrup, Tårnby Kommune

Har du været i Gorm's? Fortæl om dine oplevelser!