“Glad og tilfreds”

Har du et billede?
Tilføj det.
McDonald's
nr. 52 af 73 Restauranter i Kastrup

Jeg tror de fleste kun går ind for at skrive anmeldelser, hvis de har en dårlig oplevelse. De dårlige anmeldelser herinde må være upsere for McDonalds.

Alt vi havde bestilt, var i vores poser og tilberedt lige som det skulle. Service var rigtig god og munter! Ligeledes hurtig. Jeg forstår ikke det kan gå så hurtigt. Vi bestilte ved vindue 1, kørte til vindue 2 for at betale, og med det samme vi nåede til vindue 3, var vores ordre klar. Jeg tror ikke det har taget mere end 2 minutter alt i alt. Jeg har aldrig oplevet så hurtig pakning før!

5 stjerner herfra.

Tak, StineKF

Anmeldt 2. maj 2020

SIDSTE GANG jEG HAR KØBT MAD DER EFTER SIDSTE OPLEVELSE:
1) Tjek ALTID, hvad du får, når du er ved Driveinn.
9 ud af 10 gange er der fejl i det der kommer med. bla. mangler tilbehør og selv burgere er glemt, hvis man ikke lige selv minder om det
2) Har bestilt mad over nettet 2 gange med justeat og gør det ALDRIG mere.
1. gang var der over 1.5 times leveringstid og der mgl. tilbehør.
2. gang var der først 1.5 times lev., men det blev uden videre så ændret til 2.5 time igennem justeat. bestilt 17:20 fik mad 19:48. med mindre børn der ventede...
Brugte også 20 min. på at komme igennem til Justeat, så det er også op ad bakke...

Dato for besøg: april 2020
Tak, brianpV9191JE
Anmeldt 3. juni 2019 fra mobile enheder

Har aldrig haft en positiv oplevelse her.
Kan ikke anbefaledes.
Burger king ligger 5 minutter fra MC donalds.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, DonDarius
Anmeldt 30. maj 2019

Der var kø til Driveinn helt ud i rundkørslen. Da det var muligt kørte vi derfor helt ind og parkerede og gik ind i butikken for at bestille. Det tog 45 min før vi havde vores mad. Vi ville gerne have milkshake, men fik at vide, at maskinen var i stykker. Vi bestilte nuggets og barbecuedressing, men der var ikke mere af den ønskede dressing. Kl. var 14.30 - dog på Kr. Himmelfart. Luk dog Driveinn, når den tydeligvis skaber kaos. Sæt nogle flere i kassen - der var kun to forvirrede stakler, som selv skulle lave en del af maden.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Anders P
Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Der er kø for to sider. Alle står hulter til bulter. Ventede 20-25 minutter for at få lov at bestille. Da der er 1 times parkering, så havde vi travlt, hvis vi skulle nå at spise inden, vi fik en parkerings bøde.
Maden var som på alle andre McD’er.

Dato for besøg: september 2018
Tak, J8234KLlindas

Rejsende, der kiggede på McDonald's, kiggede også på

Har du været i McDonald's? Fortæl om dine oplevelser!