“Skønt sted specielt på en lun eftermiddag eller aften”
Anmeldelse af Frederiksdal Fribad

Bidrager på niveau 3
12 anmeldelser
10 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Skønt sted specielt på en lun eftermiddag eller aften”
Anmeldt 10. april 2017

Tag badetøjet med og hop en tur fra badebroen inden du spiser restaurantens lækre grill buffet.
Der er også omklædningsrum, iskiosk, sandstrand til ungerne og den store plæne hvor der kan soles og spilles bold.
Parkering kan være svær, men du kan nemt komme hertil på cykel eller evt. Med bådfarten i sæsonen.

• Besøgte stedet August 2016

Bidrager på niveau 2
7 anmeldelser
3 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Super hyggeligt sted - hele året”
Anmeldt 4. januar 2017

Elsker at gå tur omkring Frederiksdal Fribad. Det er tydeligt at alle lokale holder til her - specielt om sommeren. Foruden den hyggelige cafe med udendørs barbeque hele sommeren, ser man også mange børnefamilier og børnefødselsdage.

Tak, FieM68
, Manager hos Frederiksdal Fribad, svarede på denne anmeldelse, 24. maj 2017
Mange tak :-) Vi håber på at se jer igen!
Bidrager på niveau 3
10 anmeldelser
4 anmeldelser af restauranter
“God mad - smuk belligenhed”
Anmeldt 16. november 2016

Her kan man komme og spise dejlig brasiliansk buffet. Tilbehøret er godt og med stor variation. Man skal være klar på at sidde udenfor, så derfor kan regnvejr godt gøre oplevelsen til en våd omgang. I tørvejr er det til gengæld et fantastisk sted.

Tak, Jesper R
1 anmeldelse
“Den bedste restaurant”
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Helt vild god restaurant. Ikke en finger at sætte. Alt fra maden, prisen, stemningen og servicen var perfekt!!!

Tak, Pelle R
Ballerup, Danmark
Bidrager på niveau 4
44 anmeldelser
20 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Totalhygge ved søbredden ”
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Efter en lidt rodet modtagelse og personalets tvivl om hvor vi skulle sidde fik vi anvist et bord, og vi kunne gå ombord i både salatbar og BBQ. Er normalt ikke vild med buffeter, men det måtte nødvendigvis være en del af middagen, og den blev da passet pænt af personalet. BBQ i særklasse med godt udvalg. Tiden fløj af sted med god mad og godt selskab i de uformelle omgivelser. Skal helt sikkert besøges igen.

Besøgte stedet Juli 2016
Tak, valdans

Rejsende, der kiggede på Frederiksdal Fribad, kiggede også på

Virum, Lyngby-Taarbæk Kommune
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frederiksdal Fribad? Fortæl om dine oplevelser!