“Den bedste restaurant”

Spisemuligheder: Bookinger
1 anmeldelse
“Den bedste restaurant”
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Helt vild god restaurant. Ikke en finger at sætte. Alt fra maden, prisen, stemningen og servicen var perfekt!!!

Besøgte stedet August 2016

Bidrager på niveau 4
44 anmeldelser
20 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Totalhygge ved søbredden ”
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Efter en lidt rodet modtagelse og personalets tvivl om hvor vi skulle sidde fik vi anvist et bord, og vi kunne gå ombord i både salatbar og BBQ. Er normalt ikke vild med buffeter, men det måtte nødvendigvis være en del af middagen, og den blev da passet pænt af personalet. BBQ i særklasse med godt udvalg. Tiden fløj af sted med god mad og godt selskab i de uformelle omgivelser. Skal helt sikkert besøges igen.

Besøgte stedet Juli 2016
Tak, valdans
Virum, Danmark
2 anmeldelser
“Lækker mad”
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Super skøn restaurant . Dejlig beliggenhed. God mad og skøn service. Stedet er bedst hvis solen skinner så man kan sidde ude.

Besøgte stedet August 2016
Tak, raagefnatten
Bagsværd, Danmark
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
4 anmeldelser af restauranter
“Fantastisk beligenhed”
Anmeldt 23. august 2016

Hyggeligt sted med fantastisk barbeque - på en sommeraften. Rigtig godt kød og god grillmester.
Har været der med gode venner og kommer gerne igen.

• Besøgte stedet September 2015
Tak, Anne S
Bidrager på niveau 2
5 anmeldelser
4 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“God mad - skøn placering”
Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Helt unikt at sidde med sand mellem tæerne mens man spiser skøn brasiliansk grill. Virkelig skøn grill - kød, kylling og fisk. Og salater i lange baner. Kan absolut anbefales!

Besøgte stedet Juli 2016
Tak, Rikkerikkerikke

Rejsende, der kiggede på Frederiksdal Fribad, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frederiksdal Fribad? Fortæl om dine oplevelser!