“Fantastisk beligenhed”

Køkkener: Brasiliansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 23. august 2016

Hyggeligt sted med fantastisk barbeque - på en sommeraften. Rigtig godt kød og god grillmester.
Har været der med gode venner og kommer gerne igen.

Tak, Anne S

Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Helt unikt at sidde med sand mellem tæerne mens man spiser skøn brasiliansk grill. Virkelig skøn grill - kød, kylling og fisk. Og salater i lange baner. Kan absolut anbefales!

Tak, Rikkerikkerikke
Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig god buffet. Både lækker varieret veltillavet salatbuffet og super grill med lam, okse, gis, kylling og pølser.
God stemning og dejligt under baldakinen med varme.
God opmærksomhed fra personalet.
Kalklaget anbefales til en hyggelig aften i det fri (eller indendørs)
Vi havde glemt badetøjet - husk det.

1  Tak, Michael W
Anmeldt 2. august 2016

God mad og god stemning, især på en solskinsaften, er det et meget romantisk sted med udsigt over søen. Kan klart anbefales både til par og venner der skal have en god oplevelse.

Tak, Mariamarla
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Vi nyder at spadsere ned til søen, soppe lidt og derefter spise os mætte i søkanten. Det er virkelig god mad, salatbuffeten er varieret og velsmagende. Grilludvalg velassorteret, må dog fremhæve smørfisken, den går man aldrig fejl af.
Når jeg skal fejres, er jeg ikke i tvivl om hvor.

Tak, Helen H

Rejsende, der kiggede på Frederiksdal Fribad, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frederiksdal Fribad? Fortæl om dine oplevelser!