“Grill buffet med søudsigt”
Anmeldelse af Frederiksdal Fribad

Frederiksdal Fribad
Køkkener: Brasiliansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig god buffet. Både lækker varieret veltillavet salatbuffet og super grill med lam, okse, gis, kylling og pølser.
God stemning og dejligt under baldakinen med varme.
God opmærksomhed fra personalet.
Kalklaget anbefales til en hyggelig aften i det fri (eller indendørs)
Vi havde glemt badetøjet - husk det.

1  Tak, Michael W

Anmeldt 2. august 2016

God mad og god stemning, især på en solskinsaften, er det et meget romantisk sted med udsigt over søen. Kan klart anbefales både til par og venner der skal have en god oplevelse.

Tak, Mariamarla
Anmeldt 29. juli 2016 fra mobile enheder

Vi nyder at spadsere ned til søen, soppe lidt og derefter spise os mætte i søkanten. Det er virkelig god mad, salatbuffeten er varieret og velsmagende. Grilludvalg velassorteret, må dog fremhæve smørfisken, den går man aldrig fejl af.
Når jeg skal fejres, er jeg ikke i tvivl om hvor.

Tak, Helen H
Anmeldt 24. juli 2016

Perfekt beliggenhed ud til furesøen, god service og en af de bedste bufféer med lækker fisk og kød. Også en god salatbuffet

Tak, AlexanderAndSonia
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Boede på det nærliggende hotel, der havde lukket deres køkken om søndagen. 10 minutters gang fra hotellet ligger dette lille spisested, der vækker minder om Brasilien. Spydsteg kød fra grillen, der skæres i skiver direkte fra spydet.
En flok unge og dygtige fyre styrede restaurant, grill og buffet, der satte os i hårdt dilemma: valget mellem lækre salatblandinger og masser af grillet, mørt kød. Vi spiste, indtil vi måtte give op og gik meget langsomt og meget mætte retur til hotellet.

Tak, Per Gammeltoft J

Rejsende, der kiggede på Frederiksdal Fribad, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frederiksdal Fribad? Fortæl om dine oplevelser!