“Horibelt”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. august 2020

Virkelig ringe mad. Dårlig kvalitet, ikke hjemme-lavet, dårligt tilberedt. Flere af retterne spiste vi ikke fordi det var for dårligt. Til gengæld er det dyrt.

Tag en hotdog på tanken i stedet.

Tak, N4466YOlouisel

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en fantastisk god oplevelse hos restaurant Mediterraneo - nye omgivelser (en dejlig stor udestue). Vi fik en dejlig forret og en fantastisk pasta-ret. Pasta med Alt godt fra havet og pasta med kammuslinger var super lækre. Vi fik husets hvidvin og Aperol Spritze, som også sagte godt.
Vi kommer igen !

Tak, Oles1313
Anmeldt 1. juli 2020

Ikke meget italiensk over denne restaurant. Maden smager ikke af meget og ikke her du skal tage hen for at spise italiensk.

Tak, Soren709
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggelig italiensk inspireret restaurant til rimelige priser. Maden er fin og betjeningen ligeså. Maden er enkel og veltilberedt.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, ha2rig
Anmeldt 11. februar 2020 fra mobile enheder

Virkelig mainstream menukort med de traditionelle pasta-, pizza- og kødretter. Hvilket i og for sig kan være helt ok, hvis det er tilberedt og anrettet lækkert - men det var på ingen måde tilfældet her: Derudover var betjeningen glemsom og travl, der kom for meget på regningen og akustikken i rummet er virkelig ringe!

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, Christina_Hammer

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mediterraneo, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mediterraneo? Fortæl om dine oplevelser!