Helen H
Kongens Lyngby, Danmark

God mad

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. jul. 2020fra mobile enheder
Vi havde købt en sweatdeal og fik tapas til aftensmad - veltillavet veltilrettelagt velsmagende.
Pool Ok temperatur og Ok størrelse. Værelse lidt træls konference stil.
God morgenmad portionsanrettet. Vi sad udenfor i gårdhaven
Dato for ophold: juli 2020
Problemer med denne anmeldelse?
Trollpilen - skirt slingrande över frukostbordet.
  • Vio.com
    Bar/lounge
    11.8 km fra Bymose Hegn Hotel & Kursuscenter
    13.5 km fra Bymose Hegn Hotel & Kursuscenter
    Gratis parkering
    Front of the Hotel, with the sunset
    17.4 km fra Bymose Hegn Hotel & Kursuscenter
    23.8 km fra Bymose Hegn Hotel & Kursuscenter
    23.3 km fra Bymose Hegn Hotel & Kursuscenter
    Vis flere hoteller i Helsinge
    Anmeldt d. 27. juni 2020

Er lige kommet hjem efter et dejligt ophold på Bymose Hegn. Venlig modtagelse i receptionen, hjælpsomt og smilende personale overalt på hotellet. Pæne, ikke så store værelser, men velindrettede med alt, hvad vi skulle bruge. Vi spiste meget lækre tapas til aften, og morgenmaden var også rigtig fin. Meget rimelige priser på øl og vin.

Dato for ophold: juni 2020
    Tak, Margrethe2013
    Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Weekend get away med tapas om aftenen inkluderet. Vi havde planlagt at spise ude, men nød i stedet en dejlig, fredfyldt aften på hotellet med lækker tapas, eco hvidvin og nærværende betjening.
    Et dejligt sted i rolige, grønne omgivelser med original kunst på væggene og 10-15 minutter i bil til Gilleleje. Ideelt for udflugter langs Nordkysten.
    Top kvalitet til prisen.

Dato for ophold: februar 2020
    1  Tak, HanneTeichertM
    Anmeldt d. 9. februar 2020

Skønt Hotel i Helsinge. Venlig personale. 2 dages ophold gennem takeopoffer. Både lækkert morgenmad og Tapas om aften. Mulighed for Sauna og svømmingpool som er fin. Fine parkeringsforhold. Mulighed for naturoplevelser i nærheden. Diverse byer og storby København allesammen indenfor rimelig køreafstand. Alt i alt kan det klar anbefales.

Dato for ophold: februar 2020
    Tak, Gert1967g
    Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Havde købt et deal ophold
    Fin modtagelse, havde hund med, som også var velkommen
    Pænt velfungerende værelse
    Pæn swimmingpool og dejlig sauna
    Fine kaffemaskiner, som kunne bruges frit
    Havde tapas som middagsmad. Var ok, men ikke overdådigt. Spurgte om det var muligt at tilkøbe dessert. Det var det og kokken serverede selv en udsøgt og lækker dessert.
    Meget venligt personele i reception

Dato for ophold: november 2019
    2  Tak, ebbe102
    Anmeldt d. 30. august 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte hotellet i led med vores ferie i kongernes Nordsjælland.
    Vi havde bestilt 5 dages ferie, vi ankommer til hotellet og får en 1 klasse velkomst af en sød receptionist som fortæller om hotellet og hvor og hvornår der er morgenmad som vi havde med i vores ophold.
    Vi kommer ned på værelset, stort, rent og dejligt, hotellet er udstyret med swimmingpool og sauna lækkert og rent med fri afbenyttelse ud over det så er der billard, bordtennis, dart og bordfodbold som også ligeledes kan bruges som man vil.
    Morgenmaden er noget af det bedste jeg har fået på et hotel i forhold til prisen om ikke er høj, der var æg, bacon, pølser, Nutella, juice og frisk bagtbrød og meget meget mere.

Det er ikke sidste gang vi besøger dette sted.

Dato for ophold: august 2019
    Tak, 62rasmuse