“Bestiller desværre ikke her igen”
Anmeldelse af Hokkaido Sushi

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Hokkaido Sushi
Få mad leveret
Anmeldt 7. august 2021

Bestilte til klokken 18:30, kom 18:15 ingen problemer. Krabben var det væreste jeg har fået, risen var grynet. Men kyllingen var godt.

Tak, Noahes

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Risene var grynede, krabbesalaten smagte af bæ og så var det dyrt. Hurtig levering tilgengæld - det hænger måske bare sammen med kvaliteten

Tak, kjd09
Anmeldt 26. januar 2021

Gå aldrig herhen.
Verdens dårligste kundeservice!!
De har ikke styr på deres ordre på just eat, de lover guld og grønne skove, men maden kom bare aldrig.
Utroligt i disse corona tider, der burde det lige nøjagtig denne type virksomhed, yde deres bedste kundeservice for at overleve.

Vi kommer aldrig til at støtte dem igen.

Dato for besøg: januar 2021
Tak, Jalixa
Anmeldt 30. december 2020

Købte take away. Aldrig har jeg fået så kedeligt mad. Det smagte af ingenting. Så alt maden røg i skraldespanden. Brug ikke jeres penge her.

Dato for besøg: december 2020
Tak, Lucassommer
Anmeldt 4. oktober 2020

Det bliver desværre sidste besøg her. Jeg forstår ikke den totale mangel på service. Man skal selv hente bestik - ok. Men der kommer ingen og spørger om man vil bestille mere at drikke fx ( hvilket vi gerne ville ) og jeg måtte selv op og spørge, om de ville sende flere ris ud ( vi havde kun taget 1lille portion fra båndet. Der gik så 10 minutter inden risene kom.

Der var langt mellem tallerkenerne og der kom ingen desserter som der plejer, andet end lidt melon. Jeg spurgte ind til hvorfor da vi betalte og en skolepige ( der kunne dansk ) fortalte at det måtte jeg spørge efter, hvis der ikke var noget.
Jeg troede måske optimistisk ( eller naivt ) at nogen i restauranten havde overblik over, hvad som manglede på båndet.
Ingen “beklager” eller noget over fra personalets side.

Vi var meget af tiden kun 2 gæster i restauranten og max 11 som top.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, N7343QAanjaw

Rejsende, der kiggede på Hokkaido Sushi, kiggede også på

Har du været i Hokkaido Sushi? Fortæl om dine oplevelser!