“Glædeligt gensyn, men….”
Anmeldelse af Cafe Sef

Cafe Sef
Anmeldt 11. august 2021

Efter et par års fravær, var vi tilbage.
Frokost for 6 seniorer, frit valg på alle hylder. Næsten alt var lækkert og fint serveret. Pariserbøffen var desværre tør og kedelig.

Servicen sublim, og citronsmagen, såvel som æblekagen, var aldeles perfekt.

Måske om to år igen??

Tak, Kaare K

Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Endnu engang tog vi ned og blev møg forkælet. Med lækker mad og super betjening, jeg giver mine varmeste anbefalinger til stedet

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 676pias
cafesef, Ejer hos Cafe Sef, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2020

1000 tak. Det er vi meget glade for.

Anmeldt 31. maj 2020 fra mobile enheder

Vi har endnu engang spist hos Sef. Vi fik en af de kæmpe store Winersnitzler, samt 2 x moules frits. Alt var rigtig godt, dejlig saftig snitzel, og nogle herlige veltillavede muslinger, dejlige fritter og godt brød. Rigtig god betjening af chefen selv. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 260oleb
Anmeldt 29. maj 2020 fra mobile enheder

Virkelig en dårlig oplevelse vi havde. Vi har været der en gang før, og det var også skidt. Vi besluttede at give stedet en chance mere, hvilket vi hurtigt fortrød. Vi blev mødt af en kedelig og virkelig uinspirerende tjener, der blot smed menukort på bordet uden at sige et ord. Vores, ellers virkelig enkle bestilling, fik hun rodet helt rundt i. Min kærestes burger kom med indhold, som ikke stod på menukortet, og hertil var svaret bare “vi har fået nye menukort så det er nok derfor kokkene ikke er helt med”?????
Og det, han havde bedt ændret, var naturligvis ikke ændret. Skuffende.

Det var sådan set de eneste ord personalet udvekslede med os.

Vi ventede i over en halv time på 2 retter, selvom der kun var én anden familie end os.

Desuden var det et tomt og kedeligt menukort på 2 korte sidder (aftenmenu) hvor den ene kun er bøffer!! Og så er der 2 slags burgere og måske 2 andre retter. Og prisen er ALT for høj i forhold til kvaliteten.

Simpelthen for ringe !!!! Kan virkelig ikke anbefales, i forhold til de andre restauranter i Helsinge by!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, worldfreelancer
Anmeldt 6. marts 2020

kødstumperne store og hårde og ingen smag , det er ikke et sted jeg vil anbefale og
vi har spist mange steder og ved hvordan en jægergryde skal smage.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, søren a

Rejsende, der kiggede på Cafe Sef, kiggede også på

Har du været i Cafe Sef? Fortæl om dine oplevelser!