“Værd at besøge”
Anmeldelse af Nordsjællands Fuglepark

Nordsjællands Fuglepark
Anmeldt 1. oktober 2017 fra mobile enheder

Imponerende fuglesamling.
Surikaterne er kære. Der er fremragende aktiviteter for børn.
Da man er udendørs, skal man nok vælge en tørvejrsdag for besøget.

Tak, Peter V
Filtrér

Anmeldt 29. september 2017

Jeg har besøgt Nordsjællands fuglepark flere gange.
klappe gederne, som man må fodre (med foder man køber ved hovedindgangen) er især et hit for børn mellem 4 - 12 år.
Og de mange siddepladser hvor man kan spise sin medbragte mad er super gode. Og servicen fra hele personalet er altid helt i top Ligesom som det store udvalg af forskellige dyr er fantastisk.

Tak, Susanne T
Anmeldt 30. juli 2017

Jeg var på besøg med min datter og mine 3 børnebørn, de syntes det var super sjovt at fodre lorierne..
Det mest spændende var at se flyveopvisning med papegøjer, jeg håber de er kommet tilbage igen, for da vi gik var der kun en der ikke var fløjet væk, og det var fordi den ikke kunne flyve..
Der var også en sød lille slange som mine børnebørn fik lov til at holde, det var de helt vilde med..
Der er også 3 kæmpe Emuer i en indhegning, de fik skræmt livet af os, for de var sure på en påfugl som vi stod og fotograferede, så de kom pludselig løbende med 50 km i timeren og løb ind i hegnet, ved siden af os.
Vi havde en fantastik dag i Fugleparken, som vi sent vil glemme.

Tak, BSMT17
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Fugleparken er virkelig et besøg værd. Det er ikke blot en fuglepark, men også en mini zoo med lemurer, skildpadder, krybdyr, kænguruer og ikke mindst klappe geder. Man kan være med til at give fuglene mad, og se fantastisk papegøje flyve show samt blive klogere på de store fugle. Samtidig kan man tage sin madpakke med og sidde ved nogle af de mange borde /bænkesæt og hygge sig i parken. Et sted for store som små, drevet af en familie med stor passion for fugle og dyr.

Tak, Pia S
Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var der en rigtig sommer søndag i juli ( stille regn) og havde barnebarnet med. Parken er rigtig godt indrettet, der er mange nicher og "siddelommer" ,- god mulighed for at spise medbragt mad. Vi deltog både i fodringen, så flyveshowet med papegøjer, og nød ellers de mange fugle. Der er derudover minizoo...emu, kænguru, skildpadder, geder etc...Parken er godt og hyggeligt indrettet med stisystemer igennem beplantning....
ved indgang er der et godt lille tropeland og lidt terrariedyr...
Super er bedømmelsen herfra

Tak, Steen C

Rejsende, der kiggede på Nordsjællands Fuglepark, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune

Gilleleje, Gribskov

Har du været i Nordsjællands Fuglepark? Fortæl om dine oplevelser!