“Natur og historie”

og derover
Copenhagen Card
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Historisk kloster beliggende utrolig naturskønt. Mange aktiviteter og dejlig cafe med udvalg af Esrum øl og andre specialiteter.
Absolut et besøg værd.

1  Tak, Heidi T
Filtrér

Anmeldt 7. september 2017

Esrum kloster afholder event med spisning, disse er en stor oplevelse og man få indsigt i mad fra middelalderen og gode historie. Jeg har været til mange af disse arrangementer og ser frem til de næste. Prisen kan synes høj, MEN det er oplevelsen værd.
Disse spisninger, må ikke forveksles med spisning i Møllecafeen.

Tak, Soren1958
Anmeldt 2. september 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte klosteret den første lørdag i september. Vi går først i kælderen og her vil vi købe billet til klosteret. 50 kr, får at vide at den inkluderer et reformationsspil. Spøger om der også er andet at se hvortil der svares ja,men ak. STOR skuffelse og bondefangeri.Der var absolut intet at se. Rummene var indrettet som konference rum m nye borde og stole! Da vi efterfølgende sagde til billetsælgeren at vi var skuffede over at have betalt 50kr pr person var der intet refusion eller anden godtgørelse.

Tak, Ea L
Anmeldt 9. august 2017

Hyggelig sted med fremragende mad: fiskefrikadeller med lækkert tilbehør og dejligt brød og dagens sandwich med skiver af smørmør kalveculotte og masser af frisk salat og hjemmesyltet grovgrønt. Fin, afslappet stemning og god og effektiv betjening.

Tak, Rikketjagvad
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte Esrum kloster med min familie i sommerferien. Vi spiste på Møllecaféen. Vi fik en lækker frokost ude i den hyggelige have. Børnene legede i haven mens vi ventede på maden. Helt klart godt og anbefalelsesværdigt

Tak, chrisholm

Rejsende, der kiggede på Esrum Kloster Og Møllegård, kiggede også på

Fredensborg, Fredensborg Kommune

Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i Esrum Kloster Og Møllegård? Fortæl om dine oplevelser!