Åben i dag: 10.00 - 17.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Esrum Kloster Og Møllegård
København Card
835 anmeldelser
fra 68,44 $
Anmeldt d. 13. februar 2017

Skøn naturoplevelse og et stykke pragtfuldt dansk kultur. Se den gamle mølle og det gamle kloster, eller gå en tur langs landkanalen til Esrum sø.

Dato for oplevelse: august 2016
1  Tak, henrikcoff
Anmeldt d. 2. december 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Julemarkedet, som i sig selv er meget hyggeligt. Vi valgt at spise frokost i den lille café i kælderen, men det var en dårlig beslutning.
Meget uorganiseret, lang ventetid på maden, og alt for dyrt. Man kunne vælge 2 ting, Flæskestegsandwich eller tarteletter. Det virkede som om de fleste tog flæskesteg, og de var slet ikke med på de mange bestillinger. Vi ventede i 45 min på 3 sandwiches, og det var utroligt uorganiseret, når man nu ved der kommer mange mennesker til et julemarked. Det var absolut den kedeligste flæskestegssandwich jeg har fået. Meget tørt kød, noget tørt kål og meget brød, og så til 85.- !!! Alt for dyrt..

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, Jacobsen1
Anmeldt d. 2. december 2016 fra mobile enheder

Har været til julemarked og herunder aflagt besøg i cafeteriet??
Hyggen er til at overskue. Ingen afrydning af bordene. Logistikken elendig. Måtte vente 25 minutter på 3 kolde flæskestegssandwich. Man havde uddelt enslydende bon'er til besøgende i 2 forskellige lokaler.
Resultat: 3 forgæves besøg ved skranken sammen med de andre utilfredse kunder, hvor man blev opfordret til at tage det roligt " Det er jo jul!!!
Jeg skal ikke undlade at bemærke at prisen på de udbudte varer på selve julemarkedet er afsindigt dyre. 60 kr. for et glas syltede rødbeder!!!
Belgiske specialøl som man kan få til halv pris andre steder.

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, nielin01
Anmeldt d. 24. oktober 2016

Esrum Kloster og Møllegård er det dejligt sted, hvis man er til en tur i naturen og kan lide at høre om "gamle dage"

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 2. oktober 2016

I sommerferien arrangeres der hver uge forskellige aktiviteter for (skole)børn. Disse er meget opfindsomme og velplanlagte.
Desuden er den lille klosterrest værd at besøge og både restauranten, legepladsen og de øvrige udendørsområder kan gøre dette til en heldagsudflugt

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, PotiguarDenmark