“Frokost”
Anmeldelse af Café Kaffeblomst

Café Kaffeblomst
Anmeldt 11. december 2022 fra mobile enheder

Det er det dårligste smørrebrød vi nogensinde har fået til prisen. Vi spiste 2 x fiskefilet og 2 x æg med sild, samt drikkevarer. Samlet pris 630 kr.
Fiskefileten var så lille at den ikke dækkede brødet og sildemaden havde været på køl så længe at rugbrødet var blevet tørt..

Dato for besøg: december 2022
Tak, 513kss

Anmeldt 23. juli 2022

Cafeen ligger i et butikscenter i Espergærde og er 'varmt' indrette og meget hyggelig. Efter at have shoppet blev vi sultne og besøgte dette sted for første - men ikke sidste
gang . Meget fin service

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Steen Withen N
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Personalet var meget imødekommende. Vi bestilte 2 stjerneskud, med dressing ved siden af, hvilket blev imødekommet. Men der var ikke meget stjerneskud over det. Der var ingen asparges eller kaviar, bare lidt rejer og dild. I øvrigt fik min kæreste 2 lidt brændte fisk og jeg en,. Da jeg påpegede det,fik jeg at vide at min var dobbelt så stor, hvilket ikke var sandt. I øvrigt havde hun sagt inden, at vi fik 2 fiskefileter, da der ikke var flere dampede. Hvilket var fint for os. I virkeligheden fik vi jo bare fiskefilet med rejer, som på menukortet er til en anden pris.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 373karinan
Anmeldt 26. juni 2021

Møgbeskidt café. Støv og gamle madrester under borde og stole. Fedtede borde og beskidte gamle møbler.
Elendig service og elendig trist mad.
Alkoholiserede ejere der sidder og drikker og råber som på et værtshus.....

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 717helleb
Anmeldt 17. december 2020

Dårlig oplevelse med chefer samt personale. Dårlig mad og kold tynd kaffe. Vi anbefaler bestemt ikke!

2  Tak, amandabN7086HW

Rejsende, der kiggede på Café Kaffeblomst, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune
Humlebæk, Fredensborg Kommune

Humlebæk, Fredensborg Kommune
Espergærde, Helsingør Kommune

Har du været i Café Kaffeblomst? Fortæl om dine oplevelser!