“Den fuldkomne oplevelse”
Anmeldelse af Den Fuldkomne Fisker

Den Fuldkomne Fisker
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Mad lavet med inspiration fra "De varme lande" med ønsket om øjet og smagens fornøjelser . Maden nyder glæde af sjove detaljer udsprunget af livet på det yderste af Lolland. Årstidernes skiften afspejles i menuernes indhold, der tilberedes af økologiske og lokale råvarer i det omfang, det er muligt. Vi håber, at du som gæst kan læne dig tilbage og mærke suset af maden og roen fra de nordvestvendte kyster på Lolland. Sanselig mad til dig, der tør lade dig forføre af "smagen af Lolland"
Anmeldt 22. maj 2018 fra mobile enheder

Hvis man søger efter en oplevelse, som ligger udover det sædvanlige - så tag på den Fuldkomne Fisker. En perle som du kun kommer til, hvis du har hørt om det, og det er der efterhånden mange der har. Det er ikke et sted, man tilfældigt kører forbi og lige dropper ind.

Stedet er smækfyldt med atmosfære og emmer af hygge. Dette ene og alene på grund af Hanne og Carl som ejer stedet, og naturligvis deres personale. De skaber en ro og fortæller en historie om maden og vinen, som fuldender den oplevelse det er, at lade sin mund få del i den fornøjelse af mad der bliver servereret. Hver en bid er en smagsoplevelse udover det sædvanlige.

Man kan tillige leje værelser eller hytter, hvis man ikke har telt eller lignende selv, og det skal man gøre, så man kan komplimentere madens sammensætning med deres vinmenu, for den sidder lige i skabet.

Tak, Kit L

Anmeldt 26. november 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted og fantastisk mad. Fik 5 retters menu med mange spændende sammensætning med hovedvægt på grønt, og fik gode vine til.Uroligt at finde et sted på det niveau helt ude på landet (guldkanten)

1  Tak, leth29
Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Vi var en ERFA gruppe på besøg med spisning og overnatning. Vi fik en dejlig 6 retters menü med super servering og dejlige vine.
Stedet kan varmt anbefales.

Tak, Anders A
Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk mad og vin hos de godeste værter på et vidunderligt sted!! Vi har været her mange gange og anbefalet det til andre. Her venter altid et tårnhøj niveau og en dejlig oplevelse. Kort sagt god karma og passion...

1  Tak, OBS1959
Anmeldt 14. august 2017

Fantastisk betjening af såvel kromutter som krofatter og de søde tjenere. Maden af hovedsagelig lokale råvarer (fisk, kød, grøntsager, krydderier) var veltilberedt og særdeles smagfuld. Udvalget fra buffetten var stort og salaterne fremragende. Vinudvalget godt og til rimelige priser. Vi kommer igen. Husk at bestille bord i weekenden.

Tak, Henning L

Rejsende, der kiggede på Den Fuldkomne Fisker, kiggede også på

Sakskøbing, Lolland

Har du været i Den Fuldkomne Fisker? Fortæl om dine oplevelser!