Anmeldt d. 4. juli 2019 fra mobile enheder

Vi sov i en hytte i et piletræ. Alt var lækkert og nyt og udsigten ud over Langelandsbæltet er helt fantastisk. Morgenmaden kom op i en kurv og blev indtaget i sengen med udsigten. Værtsparret er hyggelige og søde.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, claustorp60
Anmeldt d. 3. april 2019

Ankom lige til eftermidagskaffen og hjemmelavet gammeldags æblekage. Den nød vi på terrassen foran Bådhuset, som vi havde booket.

Dejligt lille hus, med skøn seng, lille bord og meget hyggelig indretning.

Spiste aftensmaden på Den Fuldkomne Fisker og nød den skønne morgenmad, som kom i en picnic kurv, serveret foran hytten. Med både te, kaffe, nybagte boller, blødkogte æg, smoothies og yoghurt. Så lækkert.

Vi følte os meget velkomne og kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Tror alle 3 hytter har charme på hver sin måde.
Dato for ophold: marts 2019
Tak, frustockfleth
Anmeldt d. 11. august 2018 fra mobile enheder

Vi har netop haft en fantastisk overnatning i træhuset, i det store piletræ. Fantastisk koncept, så romantisk og roligt og den skønneste udsigt. Dejlig hjemmelavet morgenmad serveret i det skønne “drivhus”
Vi kommer helt sikkert igen☀️

Dato for ophold: august 2018
2  Tak, Numsesmor
Anmeldt d. 30. juli 2018 fra mobile enheder

Onsevig Bed & Breakfast kan klart anbefales og selv om det er lidt dyrere end gennemsnittet så vil vi gøre det igen.
Vi boede i hytten i piletræet.
Prisen for morgenmaden er også lidt over hvad vi har betalt andre steder, men også den er fantastisk.
Fantastisk søde værtsfolk og meget rent og pænt.

Dato for ophold: juli 2018
2  Tak, 113metteb
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

2 overnatninger.
Boede i strandhytten. Udsigten perfekt. Hytten ligge privat med panorama kig over Onsevig bugt.
Havde bestilt morgenmad der blev serveret ved hytten, meget velsmagende med friskbagte hjemme lavet morgenboller. Yoghurt med Per's mors lækre hjemmelavet stikkelsbær marmelade(spurgte efter opskriften men tror at det er en familiehemmelighed).
Toilet i hytten og fælles bad som deles med maks 6 andre gæster.
Mangler: Vandhane og håndklæde ophæng. Ellers alt perfekt.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, RasmusD263