“Rigtig godt sted at spise”
Anmeldelse af Fuglebjerg Kro

Fuglebjerg Kro
Køkkener: Dansk
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Rigtig god service, hyggelig stemning og flot kro. Maden smagte rigtig godt. Alt i alt et rigtig godt sted at spise på synes jeg.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Maps16982544599

Anmeldt 7. november 2021

Fuglebjerg Kro, bliv udvalg efter en søgning på Google, efter stegte ål og hyggelig kro stue.
Vi var 2 par, i den moden aldre, med mange besøg på vores skønne danske kroer.
Dejlig velkomst, i deres smukke kro stuer, af venlig imødekommen personale. Fantastisk stegte ål, med skønne små kartofler med persillesovs, og dejlig hjemmelavet agurkesalat. Afslutning med en smagfuld kop kaffe, småkager mangle, vi glemt at spørge efter dem. Tak for jeres dejlig betjening og dejlig mad, kommer helt sikker igen.

Dato for besøg: november 2021
2  Tak, Trip97553
Anmeldt 8. juni 2021

Super oplevelse med rigtig kromutter som vet. Dog en af de bedre og med godbetjening. Og selve kortet er som en normal kromenu.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Jack P
Anmeldt 22. maj 2021 fra mobile enheder

Stedet anbefales på det varmeste. Her får man gode danske klassikere i rigtig god kvalitet, såvel smørrebrød som varme retter (også til frokost). Dejligt store portioner, god betjening og et rigtig hyggeligt sted.
Vi kommer helt klart igen, gerne når vejret er bedre, så vi kan sidde ude i den hyggelige have,hvor der grilles fra Grundlovsdag.
Bestemt en køretur på landet værd! Især hvis vi gerne vil bevare disse små traditionelle perler i provinsen.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Stine v
Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Nogenlunde mad, men der er stadig stor plads til forbedringer, da både maden og servicen halter.

Fx. de tager fuld pris for maden, men glemmer flere ting, og det er sket alt for Mange gange (desværre)

Dato for besøg: september 2020
Tak, 302henriks

Rejsende, der kiggede på Fuglebjerg Kro, kiggede også på

Ugerløse, Holbaek Municipality

Fuglebjerg, Naestved Municipality

Har du været i Fuglebjerg Kro? Fortæl om dine oplevelser!