“Fantastisk”
Anmeldelse af Martens Røgeri

Martens Røgeri
Anmeldt 10. august 2021

Har spist frokost på Martens røgeri flere gange og igen var det en super god oplevelse.
Lækre friske fiske, røgvarer og drikkevarer til rimelige priser.
Venligt personale og fantastisk lokation.

Tak, aaskov666

Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig godt besøgt og heldigvis lykkedes de at få et bord under parasol. Første besøg så vi fandt lidt sent ud af at vi skulle bestille ved terrassen.

Lækker dobbelt anretning med forskellige retter.

Hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, AnneIbpaatur
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker frokost med dejlig udsigt til vandet. Prøv især deres lakse tallerken! Også gode sandwich.

Tak, 389mettej
Anmeldt 8. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik laksetallerknen og den lille platte med 3 valgfri specialiteter, og alt var lækkert og delikat.
Fiskefilet er helt frisk, og smelter på tungen. Det er nogle fine portioner og meget vlrsi for pengene.

Tak, KatheN_12
Anmeldt 8. maj 2021 fra mobile enheder

Det kræver en nærmest umenneskelig tålmodighed at spise her, maden bestilles i baren, det er svært finde menukort og så tager det evighed med maden. Maden er fin, vi smagte sild og det røgede udvalg og de kunne lave en fin tallerken til vegetaren, skøn udsigt og dejlig atmosfære.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Peter G

Rejsende, der kiggede på Martens Røgeri, kiggede også på

Karrebæksminde, Naestved Municipality

Har du været i Martens Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!