“Hyggelig fiskerestaurant”
Anmeldelse af Martens Røgeri

Martens Røgeri
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Hyggelig frokostrestaurant beliggende direkte ud til vandet mellem Karrebæksminde og Enø.
Lækre røgvarer og fiskespecialiteter til rimelige priser.
Kan klart anbefales.

1  Tak, aaskov666

Anmeldt 18. august 2020

Vi var taget på MC tur fra Horsens til det sydsjællandske og dagens første længerevarende stop, var Martens Røgeri og hvilken dejlig oplevelse...!
Vi havde tjekket at der var åbent til kl. 16.00 og vidste det ville blive en sen frokost.
Ankom til Karrebæksminde (som vi tabte vore hjerter til) kl. 14.45 og indfandt os på Martens kl. 15.55, hvor der var mange kunder og til min skræk, så jeg skiltet: I dag lukker køkkenet kl. 15.00 og der var gæster før mig i køen. 15.07, blev det min tur og jeg fik fremstammet, at vi på anbefaling besøgte netop deres restaurant og håbede således på, at vi kunne nå at bestille et par af deres fantastiske frokost platter, samt en Grimbergen double, et glas hvidvin og en stor af de klare.
Den unge og meget kompetente pige, sagde at det skulle hun nok klare for os, YES! og hvilken kulinarisk oplevelse som ventede os, en rigtig flot platte med alt det lækreste indenfor fisk og skaldyr, hjemmelavet og veltilberedt/anrettet.
Pigerne omkring restauranten, havde travlt og ydede til trods for dette, en fin og hurtig service! Må dog gerne smile lidt mere til gæsterne :-)
Besøget hos Martens, blev vores bedste restaurant oplevelse i hele ferien og så en STOR ROS til jeres priser, hvor selv den nærigste jyde kan være med ;-)) På denne måde kan I samle folk fra alle samfundslag og således være med til at give de mange, en fantastisk dejlig oplevelse. FORTSÆT VENLIGST I DETTE SPOR...
Havde vi no boet i en kortere afstand fra jeres frokost restaurant, så er det helt sikkert, at vi var blevet stamgæster!
Håber vi engang får lov til at besøge jer igen og var jeg madskribent, ville jeg uddele hele 6 klare ******

TAK!

De bedste hilsener
Inge & Gunni
Hovedgård (Horsens)

Tak, GunniM1
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Muligvis den bedste røgede ål jeg nogensinde har fået. Og så fejler udsigten jo heller ikke noget

Tak, JJsays
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Frokosten skulle indtages i den lille skønne by Karrebæksminde. Vores valg faldt på Martens Røgeri, vi bestilte to platter og efter en del ventetid blev det serveret - det var velanrettet. Sild to store stykker (uden salat) skaldyrssalat, røget ål, laks og rejer. Det hele var lækkert og smagte godt. Lokalet var koldt da der var åbne døre og gæsterne kom tilsat sidde i gennemtræk. Toilettet skulle de nok kigge til lidt oftere da det fremstod temmelig ulækkert.

Tak, Krusefilm
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted med god beliggenhed helt ned til kanalen.
Vi fik varmrøget laks, fiskefilet og fiskefrikadeller.

Tak, jacobbenand

Rejsende, der kiggede på Martens Røgeri, kiggede også på

Karrebæksminde, Naestved Municipality

Har du været i Martens Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!