“Fantastisk lokation”

Kanal-Kroen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021

Super beliggenhed og lækker mad.
Fik wienerschnitzel som absolut kan anbefales.
Venligt personal og god betjening.

Tak, aaskov666

Anmeldt 5. august 2021

På trods af en del ferierende til spisning på denne varme sommerdag i juli, fik vi hurtigt anvist et bord af en hjælpsom og smilende tjener.
Egentlig skulle det kun være til en kold øl på kroens veranda, men fristet af de mange tallerkner, der blev bragt rundt af tjenerne, blev ganen fristet til lidt frokost.
I dise coronatider, var der ikke noget menukort, men der blev udleveret et kort, som man kunne scanne, og herefter læse på sin telefon, hvad kroen kunne byde på - smart.
Valget faldt på et stjerneskud - den så lige så godt ud, som den var lækker og smagfuld.
Maden kom kurtigt og blev serveret med et smil.

Hyggelig beliggenhed lige ned til kanalen med udsigt til broen mod Enø

Tak, Livsnyderen2014
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

God mad men desværre tror jeg der er for mange gæsterog for få ansatte,derfor kniber det med overblikket vi ventede på at få et spisekort lidt længe på trods at de forbi med spisekort fra et nærliggende bord, da først fik bestilt kom maden hurtigt.

Tak, jensevaldj
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik lækker mad bl.a. burgere, stjerneskud og salat med herlig udsigt til kanalens mange både. Ok priser men ret dyre øl...

Tak, 389mettej
Anmeldt 20. juli 2021

På en lidt travl aften fik vi bord udenfor, og vi kom heldigvis efter det travle ryk hvorfor vi ignorerede bordet bag os, kommentar om at de havde ventet en time på deres mad.
Vi bestiller 2 x biksemad og 2 x schnitzler, som vel må være at betragte i den ende at det er svært at ødelægge hvis man har lidt styr på sit køkken.
Schnitzlerne, var i bedste fald ok dog uden nogen reel smag - gode braskartofler, ærter benfri sild osv. Men så kommer der en skål bearniase (ikke hjemmelavet) til?
Så kom biksemaden - den mærkeligste nogensinde, hvor alle ingredienserne var vendt rundt i en tomatligende sauce... INTET med klassisk biksemad at gøre. Ud over tomat smagte dette af absolut ingenting.
Forventninger var ikke store, men valgte stedet for den hyggelige beliggehed og mange menenesker - valgte retter som vi tænkte måtte være hæderlige men på ingen måde var i nærheden af. Det blev 1000.- for 4 retter og 4 drikkevarer, det ville være bedre brugt alle andre steder.

Tak, FoodissoooGood

Rejsende, der kiggede på Kanal-Kroen, kiggede også på

Karrebæksminde, Naestved Municipality

Har du været i Kanal-Kroen? Fortæl om dine oplevelser!