“God oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Brohjørnet

Restaurant Brohjørnet
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

God og hurtig betjening.
Vi sad inde og det var dejligt luftigt.
Lækker mad og god husets vin .
Vi kommer gerne og spiser igen.

Tak, 993helleh

Anmeldt 3. august 2021

Man skal ha meget god tid, for man skal venter over en time på maden,
uforskammet personale når man spørg efter maden

Tak, 30jimmik
Anmeldt 3. august 2021

Super lækker mad med dejligt tilbehør, og meget venligt personale, kan varmt anbefale denne restaurant.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, mortenn778
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Var på brohjørnet igår d 1/8. Man kunne godt fravælge ting fra sin pizza men ikke tilkøbe noget? Pastaretten smagte af paprikagryde, smørret var smeltet og brødet kedeligt, ejeren/manager var flabet og direkte uhøflig, hun mente det at lave mad svarede til at børste tænder? Hun forklarede at alt kørte på autopilot og derfor kunne man ikke tilkøbe gorgonzola på sin pizza, stedet minder ikke om en italiensk restaurant med sine gamle danske billeder på væggen. Hold jer langt væk..

Tak, Relax445043
Nino I, Ejer hos Restaurant Brohjørnet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Kære Relax:)
Du kommer på en restaurant der hedder Brohjørnet. Ja vi sælger pizzaer og vi har vores koncept, hvor du ikke bare kan lave dine egne pizzaer, ellers kunne vi lige så godt have ladert være med at have et menukort.
Med venlig hilsen
Brohjørnet

Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Super kundeservice
Fra minus 4 stjerner til 4 stjerner på 5 minutter En forespørgsel til en lige lovlig grillet bøf blev i løbet af 5 minutter ændret til den bedste bøfoplevelse i flere år; læring; ret henvendelse straks fremfor sure opstød på Facebook, Tripadvisor og Trustpilot efterfølgende ✔️

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 495henrikl

Rejsende, der kiggede på Restaurant Brohjørnet, kiggede også på

Karrebæksminde, Naestved Municipality

Har du været i Restaurant Brohjørnet? Fortæl om dine oplevelser!