“Et dejligt nede-på-jorden sted”
Anmeldelse af Hårbølle Havne Høker

Hårbølle Havne Høker
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Et dejligt nede-på-jorden sted i Hårbølle Havn (meget lille havn). Her sidder man på pallemøbler ved havnekajen omkranset af de gamle fiskerhuse og får sig en god kop kaffe og en Hansen is. Dejlig lille kaffe oase.

Tak, Lilo1970

Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Hyggelig bar med dejlige drinks. Det var levende musik og mange mennesker. De lukker lidt tidlig kl 21 om lørdagen. Men det kan absolut anbefales.

Tak, monicai499
Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Det var fantastisk at opleve stemningen omkring Hårbølle Havne Høker da vi i sommeren 2019 lå i hårbølle havn. Blandingen af hipsteren der lige svingede forbi i sin klassiske sportsvogn til en kaffe, den lokale karakter der sad med sin harmonika og små grupper der sad mageligt henslængt med en drink eller lidt mad, gav bare en fuldendt atmosfære af ro og harmoni.
Vi fik lækre sandwich og smil til aftensmad.

Tak, JensbygumToft
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Møns hyggeligste cafe. God kaffe, unik atmosfære, lækre sandwich, is og kage. Kan særligt anbefale iskaffen.

Tak, 828henrietter
Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var forbi og købte en god kop eftermiddagskaffe samtidig med at vi nød den hyggelig og afslappede stemning der er i cafeen og på havnen.

Tak, 501linel

Rejsende, der kiggede på Hårbølle Havne Høker, kiggede også på

Askeby, Vordingborg Kommune
Askeby, Vordingborg Kommune

Har du været i Hårbølle Havne Høker? Fortæl om dine oplevelser!