Pragtfuld oplevelse

Super service og god kaffe med skønne kager. Vi kom en busfuld og vi kommer gerne igen. Haven var... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2022
LiselotteP2014
Frederiksberg, Danmark
Fantastisk have

Anmeldt d. 17. juli 2022
153agnetel
fra mobile enheder

Anmeldt d. 14. august 2022

Haven var intet mindre end pragtfuld.

Dato for oplevelse: juni 2022
Tak, LiselotteP2014
Anmeldt d. 17. juli 2022 fra mobile enheder

Så smukt. Liljer og geoginer var de flotteste da jeg var der, den 15/7 2022. Dejlig kaffe og kage. Betjent af en sød ung mand.

Dato for oplevelse: juli 2022
Tak, 153agnetel
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Bestemt et besøg værd. Det er imponerende at én mand har kunnet skabe dette skønne miljø mere eller mindre alene. Virkelig flot.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Aage J
Anmeldt d. 1. august 2021

Vandfald og selve idéen til denne smukke have. ⭐ Det er bare en super oplevelse og man bliver bare så glad af at se sådan et smukt sted.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, dianabayl
Anmeldt d. 27. september 2020

Dette er bare et magisk sted. Er du til have kunst, japansk stil, ro, fantastiske små krogede træde stens stier med skønne tong at se på - så besøg denne have. Den gamle del er absolut smukkest og inspirations givende. Trods prisen på kr 95 for en voksen er det givet rigtig godt ud. Vi brugte 2,5 timer inkl den nye have og det er alle pengene værd. Specielt når man tænker på hvad driften af så skøn en oase koster så giver man gladeligt entreen for at være sikker på man kan komme til foråret og se alle de fantastisk rhododendron blomstre.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, MWLarsen