Skønt familievenligt sted

Super dejligt sted, med masser af ting at opleve for mindre børn især. Ikke større end børnene selv... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
Y5278BTjanec
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Dejlig dag som gæst i Sommerland Sj.

Vi to bedsteforældre var med børnebørn en pige på 5 og dreng på næsten 3 år og deres forældre med... læs mere

703nielsr
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021

Der er rent og pænt over det hele. Forlystelserne er så alle alder kan blive tilgode set. Dejlig meget plads, selv om der var mange mennesker ( højsæson ) . Rigtig fint badelands område, og igen område til både store og små. Fine cafe områder, ikke voldsomt dyrt.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Maj-Britt H
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Der er altid plads at finde i sommerland selvom der er mange mennesker. Der er forlystelser for alle i familien. Personalet virker imødekommende og venlige.
Det er synd, at store attraktioner som vandland først åbner kl.12 og lukker igen kl.18. Parken burde være i stand til at holde åbent frem til kl.20 - det ville være ideelt, især hvis man har booket en hytte.
De nye hyggehytter er ok, men udstyret i hytterne er af meget lav kvalitet. Det føles som om man bor i en skurvogn, og at man kan se kloakrørene osv. udenfor er ikke lækkert.
Priserne på is og pizza er dog alt for dyrt, synes jeg. (39,-kr. for den mindste softice til børn). Dog er de små lokale kaffevogne et hit - de findes som regel flere steder ved forlystelserne. Markant bedre produkter og service end ved de få boder som har åbent.
Sommerland er et besøg værd, også selvom åbningstiderne ikke er ret lange.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, carstenb397
Anmeldt d. 2. august 2021

Personalet er meget hjælpsomme og imødekommende

Haven er smuk med beplantning der er fin velholdt - massere af bord/bænkesæt og mulighed for at “slå sig ned i det grønne”

Gode forlystelser til børn under 11.

Hyggeligt med mulighed for overnatning.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, heidilB6903FN
Anmeldt d. 31. juli 2021

Sommerlandet er helt sikkert fint hvis børnene er max 10 - det var vores så ikke.
Da vi havde været en tur derovre fra 14-18 om tirsdagen og en tur i badelandet onsdag var vore to teenagere helt færdige med stedet.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Connector206208
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Stort og grønt område med god plads til picnic mv. Desværre er der få forlystelser og de fleste er meget gamle. Vandlandet er også lidt kedeligt og lidt beskidt. Fint sted til de helt små - men meget lidt for de større børn.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Divad1974