Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
Anmeldelsesh√łjdepunkter
Sk√łnt familievenligt sted

Super dejligt sted, med masser af ting at opleve for mindre b√łrn is√¶r. Ikke st√łrre end b√łrnene selv... l√¶s mere

Anmeldt for 6 dage siden
Y5278BTjanec
√Örhus, Danmark
fra mobile enheder
Dejlig dag som gæst i Sommerland Sj.

Vi to bedstefor√¶ldre var med b√łrneb√łrn en pige p√• 5 og dreng p√• n√¶sten 3 √•r og deres for√¶ldre med... l√¶s mere

703nielsr
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder
‚Äā‚Äā
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Der er altid plads at finde i sommerland selvom der er mange mennesker. Der er forlystelser for alle i familien. Personalet virker im√łdekommende og venlige.
Det er synd, at store attraktioner som vandland f√łrst √•bner kl.12 og lukker igen kl.18. Parken burde v√¶re i stand til at holde √•bent frem til kl.20 - det ville v√¶re ideelt, is√¶r hvis man har booket en hytte.
De nye hyggehytter er ok, men udstyret i hytterne er af meget lav kvalitet. Det f√łles som om man bor i en skurvogn, og at man kan se kloakr√łrene osv. udenfor er ikke l√¶kkert.
Priserne p√• is og pizza er dog alt for dyrt, synes jeg. (39,-kr. for den mindste softice til b√łrn). Dog er de sm√• lokale kaffevogne et hit - de findes som regel flere steder ved forlystelserne. Markant bedre produkter og service end ved de f√• boder som har √•bent.
Sommerland er et bes√łg v√¶rd, ogs√• selvom √•bningstiderne ikke er ret lange.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, carstenb397
Anmeldt d. 2. august 2021

Personalet er meget hj√¶lpsomme og im√łdekommende

Haven er smuk med beplantning der er fin velholdt - massere af bord/b√¶nkes√¶t og mulighed for at ‚Äúsl√• sig ned i det gr√łnne‚ÄĚ

Gode forlystelser til b√łrn under 11.

Hyggeligt med mulighed for overnatning.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, heidilB6903FN
Anmeldt d. 31. juli 2021

Sommerlandet er helt sikkert fint hvis b√łrnene er max 10 - det var vores s√• ikke.
Da vi havde været en tur derovre fra 14-18 om tirsdagen og en tur i badelandet onsdag var vore to teenagere helt færdige med stedet.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Connector206208
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Stort og gr√łnt omr√•de med god plads til picnic mv. Desv√¶rre er der f√• forlystelser og de fleste er meget gamle. Vandlandet er ogs√• lidt kedeligt og lidt beskidt. Fint sted til de helt sm√• - men meget lidt for de st√łrre b√łrn.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Divad1974
Anmeldt d. 15. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig gode forlystelser. Noget for enhver smag og alder. Lidt for mange mennesker. Vi havde den dejlig og sjov dag på stedet som var pænt og rent.
Kam varmt anbefales

Dato for oplevelse: juni 2021