“Dejlig mad, og en rigtig god betjening.”
Anmeldelse af Restaurant Laerkereden

Restaurant Laerkereden
nr. 1 af 9 Restauranter i Vig
Anmeldt 25. januar 2020

Vi var 6 voksne der spiste deres weekend menu, og det var et rigtigt godt måltid med det mest møre kød vi længe har spist. Betjeningen var helt i top, søde og rare mennesker. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 114nielsh

Anmeldt 3. september 2019

Nu har jeg prøvet weekendmenuen 5 gange, og alle 5 gange var det til UG og slange. Simpelthen bare det lækreste møre kød og tilbehør. Glæder mig allerede til 6. gang.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Dorte P
Anmeldt 15. juni 2019 fra mobile enheder

Vi havde booket bord på Lærkereden efter en skøn dag i sommerlandet. Efter at have fået anvist bord af den søde unge tjener kom der hurtigt brød og smør på bordet fulgt af en skål frisk tzatziki - herligt og utraditionelt. Efter kort tid kom vores mad. Kalvecullote ad libitum, som tilbehør kunne der vælges mellem diverse kartofler og sauce. Vi valgte helt klassisk fritter og bearnaise. Det var en herlig ret. Super mørt kød, lækker hjemmelavet bearnaise, sprøde fritter, broccoli salat, pasta salat og lækre grøntsager. Alt super velsmagende og perfekt tilberedt. Til maden fik vi en udmærket rødvin. Betjeningen af de unge tjenere var aftenen igennem venlig, smilende og opmærksom. Alt i alt en super dejlig aften på lærkereden og tages prisen i betragtning giver det naturligvis max stjerner og en klar anbefaling. Vi kommer helt sikkert igen næste gang sommerhuset kalder.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Ulchr
Anmeldt 15. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har spist her et par gange, og vi har fået dejligt mad og venlig betjening. Vi vil helt sikkert spise her igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Lene915
Anmeldt 23. marts 2019

Vi fik mørbradgryde og vi var ærlig talt skuffede . Mørbradgryden var ret kønsløs i smagen og kødet var ikke noget at råbe hurra for , kedelige ris . Hyggeligt sted og sød betjening . Hvis køkkenet kunne være lidt mere rundhåndet med råvarer,krydderier etc. ville det gøre en verden af forskel .

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, Mydtskov

Rejsende, der kiggede på Restaurant Laerkereden, kiggede også på

Har du været i Restaurant Laerkereden? Fortæl om dine oplevelser!