“Arrogant og ubehøvlet betjening. De har ingen forstand på allergier. ”

Lyngens Cafe og Minigolf Lone Saust
nr. 7 af 9 Restauranter i Vig
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Hvis man kunne give nul stjerne ville de få det.

Begge mine piger har cøliaki (glutenallergi) og da vi ville bestille is til dem. Måtte jeg ikke tjekke/læse ingredienslisten på isen. Og da jeg spørger kvinde om hun vil læse dem for mig, får jeg ubehøvlet af vide, at alle deres is indeholder gluten.
Det var første og sidste gang vi satte vores ben der.
Deres søde konkurrenter ved burgerhjørnet, som sjovt nok havde de samme is, ville heldigvis gerne hjælpe. Så der fik mine piger en is i stedet for.

Tak, Katrine G

Anmeldt 12. juni 2020

Dejligt sted hyggelige omgivelser ,vi fik smørrebrød ,det var godt og der var kælet for detaljen , betjeningen var god...

Dato for besøg: maj 2020
Tak, BjarneL94
Anmeldt 4. maj 2020

Meget fin Take Away og is . Glæder mig til stedet igen kan åbne helt op. Det er ikke en Michelin restaurant men en typisk sommerlandsforretning. Fint hvis man bare vil have lidt hyggeligt.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Holfaxe
Anmeldt 19. september 2019 fra mobile enheder

Vi har gået forbi stedet mange gange, da familien har sommerhus tæt på. Vi har tidligere fået is og kolde drikke. Og spillet minigolf. Hyggeligt. Vi skulle nok have ladet det være ved det. Forventningerne til de klassiske valg i form af burger, fritter og pariserbøf var ikke høje. Men alligevel var det en sløj oplevelse. Uinspirerende tilbehør, sjusket stegte bøffer (præfabrikata?), tørt brød og pulver-frosne fritter, der smagte mere af olie end mege andet. Kunne sikkert godt blive mæt, hvis man spiste op. Men havde ikke lyst til det. Stedet er velbesøgt, men det kan ikke være af gengangere rent madmæssigt... Vi nøjes med minigolf og andet, der ikke kan ødelægges af et køkken, der slasker og sjusker maden igennem af gennemsnitlige råvarer. Synd - for området kunne bruge et bedre cafe-sted. Servicen var venlig og smilende.

Dato for besøg: august 2019
Tak, N78QXlarse
Anmeldt 13. juli 2019

Super betjening, super smørrebrød , rart med en fornuftig pris på øl og vin ( øl flaske kr. 22,- )
Flotte og super rene toiletter.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 14.481.448

Rejsende, der kiggede på Lyngens Cafe og Minigolf Lone Saust, kiggede også på

Har du været i Lyngens Cafe og Minigolf Lone Saust? Fortæl om dine oplevelser!