“Lækkert!!”
Anmeldelse af Ostebørsen

Ostebørsen
Anmeldt 10. februar 2021

Godt brød og superlækre oste. Mums! Alt er simpelthen så lækkert! Hvis man er to om at dele Deluxe-pakken, så bliver man virkelig mæt med mæt på. God og sød betjening i telefonen og da vi hentede maden. Det er vores favorit sted at få tapas fra! 🤩🤩 Det er fantastisk og hyggeligt at få med hjem. Vi får det hver gang til vores årsdag 😋 Det kan virkelig kun anbefales! 🤩🤩 5 stjerner fra os

Dato for besøg: september 2020
Tak, aliehs91

Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Via Pintrip blev vi opmærksomme på Ostebørsen og tog den som et stopover. For at handle ind til frokost. Masser af dejlige oste, frisk mælk blev indkøbt og så smuttede vi en tur ud i det blå og nød 6 forskellige oste.

Alle i god kvalitet og med hver deres karakter.

Så flere der hentede tapas menu som så lækker ud og som vi helt klart vil gå efter når vi kommer forbi næste gang vi er på tur.

Dato for besøg: maj 2020
4  Tak, Kimosan
Anmeldt 23. marts 2020

Da vi ikke kunne tage til Barcelona på gr af corona, bestilte vi Tapas de luxe det har vi ikke fortrudt, der var rigelig af både kødvarer, oste og tilbehør, det lækkert anrettet næsten som i Spanien, dog skal huske at købe brød, det var ikke incl. prisen, kan varmt anbefales, hvis man skal have en slap af dag, fra køkkenet der hjemme.

Dato for besøg: marts 2020
2  Tak, ilse s
Anmeldt 21. januar 2020

Dejlig sted at handle alverdens oste, desuden kan man spise en let osteanretning, vi drank et glas økologisk vin til, som var hel perfekt, personalet er søde og venlige. Kan anbefales hvis man er til gode oste.

1  Tak, ilse s
Anmeldt 13. november 2019

Er du til lækre oste og en god kop kaffe eller the, er dette stedet. Man kan komme enkeltvis eller i grupper. De har over 1000 oste, der leveres oste til en lang række gourmet restauranter i DK, og man får en lille smag af det. Der er i forbindelse til cafeen, en forretning hvor man kan købe mange af de skønne oste.

Dato for besøg: november 2019
4  Tak, Normann

Har du været i Ostebørsen? Fortæl om dine oplevelser!