“Lækker mad”

Restaurant Blixen på Kragerup Gods
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Restaurant Blixen på Kragerup Gods serverer gourmetmad af kød fra vores eget højlandskvæg samt frugt og grønt fra egen have. Maden er altid lavet fra bunden og som gæst, kan du hver dag dufte hjemmelavet brød eller kage når du bevæger dig rundt på godset.
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik en lækker 2 retters menu, som var inkluderet i vores ophold. Tjenerne var meget venlige og vi følte os meget velkomne.

Tak, doersa
BirgitteDinesen, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2020

Kære Doersa
Tak for besøget i Restaurant Blixen.
Det glæder mig du nød maden og I følte jer ‘hjemme’.
Mange gode sommerhilsner og på gensyn en anden gang.

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Hellefisk rilette med estragon cream og friske urter - en ekstraordinær smagsoplevelse som videreføres igennem resten af dagens 3 retters menu

Tak, madspapa
BirgitteKragerupGods, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2020

Kære Madspapa
Tak for besøget i Restaurant Blixen, det glæder mig at du nød vores mad.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.
Mange gode hilsner

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom i forbindelse med en fødselsdags middag.
Det eneste vi har at sige er at de havde glemt at sætte flag på bordet. Ellers var det alt fantastisk! Vi var en smule skeptiske efter at have læst nogle anmeldelser her på trip. Men helt uden grund.
Smuk atmosfære, god betjening og over ordenligt lækker mad.

Vi fik 2 sammensatte menuer af 3 retter.
En flaske rødvin til 525,-
2 glas cider til 65,-
Til alt i alt 1450,-
Vi var meget overraskede over den billige pris trods hvad vi havde fået og kvaliteten heraf.

Tak for en rigtig god mad oplevelse!

1  Tak, Bubziz

Kære Bubziz
Tak for besøget i Restaurant Blixen, det glæder mig at I nød vores mad.Undskyld vi glemte flaget
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage igen en anden dag.
Mange gode sommerhilsner

Anmeldt 12. februar 2020

Restauranten er en del af Kragerup Gods og vi havde booket et ophold inkl. 2 x 2 retters menu i restaurant Karen Blixen. Maden var begge gange utrolig lækker og veltilberedt. Personalet var meget venlige og serviceminded og var gode til at finde den helt rigtige vin til maden. Eneste lille minus var ventetiden som specielt den ene dag var meget lang (mellem forret og hovedret gik der over en time). Nu havde vi ikke travlt og forretten var meget lækker så det betød ikke at vores overordnede oplevelse blev forringet.

Tak, Allan T

Kære Allan
Tak for besøget i Restaurant Blixen, det glæder mig at I nød vores mad. Undskyld ventetiden.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden dag.
Mange gode hilsner

Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Jeg har flere gange brugt kragerupgods restauration Blixen, som er et hyggeligt lille spiselokale, i de hyggeligste omgivelser og med nogle smagefulde delikatesser på deres 3 retters dagsmenu.

Dato for besøg: november 2019
Tak, madspapa

Rejsende, der kiggede på Restaurant Blixen på Kragerup Gods, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Blixen på Kragerup Gods? Fortæl om dine oplevelser!