“Verdensklasse mad i hyggelige omgivelser”

Restaurant Blixen på Kragerup Gods
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Restaurant Blixen på Kragerup Gods serverer gourmetmad af kød fra vores eget højlandskvæg samt frugt og grønt fra egen have. Maden er altid lavet fra bunden og som gæst, kan du hver dag dufte hjemmelavet brød eller kage når du bevæger dig rundt på godset.
Anmeldt 12. februar 2020

Restauranten er en del af Kragerup Gods og vi havde booket et ophold inkl. 2 x 2 retters menu i restaurant Karen Blixen. Maden var begge gange utrolig lækker og veltilberedt. Personalet var meget venlige og serviceminded og var gode til at finde den helt rigtige vin til maden. Eneste lille minus var ventetiden som specielt den ene dag var meget lang (mellem forret og hovedret gik der over en time). Nu havde vi ikke travlt og forretten var meget lækker så det betød ikke at vores overordnede oplevelse blev forringet.

Tak, Allan T

Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Jeg har flere gange brugt kragerupgods restauration Blixen, som er et hyggeligt lille spiselokale, i de hyggeligste omgivelser og med nogle smagefulde delikatesser på deres 3 retters dagsmenu.

Dato for besøg: november 2019
Tak, madspapa
Anmeldt 6. oktober 2019

Fremragende personale og hyggeligt sted. Forretten (kammuslinger) var lidt smagløs, men stegen til hovedret var almen og god. Vinene gode og lige så cocktails. Desserten plain.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Obsidianen
Anmeldt 25. juni 2019 fra mobile enheder

Vi var på 30 års bryllupsdag. God mad, vel tilberedt, betjeningen var i top og vinene perfekte prisen taget i betragtning.
Desværre kom der en gruppe på 8 personer fra samme firma. Den ene mere kloge Åge og højtråbende end den anden. Det satte et skår i en ellers god aften. Burde overveje at placere sådanne grupper i et særskilt lokale.
Vi kommer igen og håber at kloge Ågerne er et andet sted

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Poul Erik J
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2019

Kære Poul
Tak for din konstruktive anmeldelse. Det glæder mig I valgte at fejre jeres 30 års bryllupsdag her hos os. Til gengæld er jeg ked af at I blev sat ved siden af 8 personer, som var så højtråbende. Vi sidder ofte med et puslespil når vi skal seate vores gæster og gøre meget ud af det, men vi kan ikke altid vide hvordan de små grupper opfører sig (store grupper har deres eget lokale). Vi vil tænke endnu mere over det fremadrettet så tak fordi du tog dig tid til at skrive til os. Jeg vil bare gerne høre om I bad om at blive flyttet? Det er ikke altid vores tjenere, i skyndingen kan afkode stemningen, men vi flytter altid vores gæster hvis vi bliver anmodet herom.

Mange gode hilsner
Birgitte Dinesen

Anmeldt 20. maj 2019

Vi var seks personer afsted på et ophold på Kragerup gods, og i den forbindelse indtog vi en 3-retters menu i restauranten. Det var en fremragende oplevelse. Hyggelig stemning og god mad man blev mæt af, uden at blive overproppet. Vi tog en vinmenu til, og fik nogle udmærkede glas vin til maden.
Jeg vil ikke udsætte noget på betjeningen, som var fin og imødekommende, men jeg vil dog bemærke at den lige mangler det sidste "nok", for at være helt i top og give den sidste stjerne fra min side. Det bør dog ikke afholde nogen fra at besøge stedet.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 150.478
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. maj 2019

Kære du
Det glæder mig at I nød Godskøkkenets mad og vin i Restaurant Blixen.
Tak for dit input vedr. ‘det sidste nøk’ det er taget ad notum.
Mange gode hilsner og på gensyn
Birgitte Dinesen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Blixen på Kragerup Gods, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Blixen på Kragerup Gods? Fortæl om dine oplevelser!