“Skal prøves”

Restaurant Blixen på Kragerup Gods
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Restaurant Blixen på Kragerup Gods serverer gourmetmad af kød fra vores eget højlandskvæg samt frugt og grønt fra egen have. Maden er altid lavet fra bunden og som gæst, kan du hver dag dufte hjemmelavet brød eller kage når du bevæger dig rundt på godset.
Anmeldt 2. maj 2019

Fantastisk betjening fra start til slut. Meget opmærksomme tjener.
en fantastisk mad både forretter og hovedret, det kan varmt anbefales at besøge Blixen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, pan300464
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2019

Kære Pan
Det glæder mig at du nød vores mad i Restaurant Blixen samt den gode service fra vores tjenere.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 31. marts 2019

Sej bøf overstegt, smagte mere som kalvekød end oksekød...
Kæresten havde bestilt en medium bøf, men den var godt gennemstegt, jeg havde bestilt en rød, som var lidt mere en medium stegt. Kødet smagt mere som kalvekød end oksekød til trods for at vi fik at vide at det var deres eget højlandskvæg... Til gengæld var fritterne og bearnaisen gode.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, dbldk
Anmeldt 24. marts 2019

Tak for en unik og flot oplevelse. Ideen med at genskabe Barbettes gæstebud er alletiders og blev gennemført til vores alles glæde.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Helle_Jurgensen
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2019

Kære Helle

Dejligt at du nød vores genskabelse af Babettes gæstebud og havde en god oplevelse her hos os.

Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.

& team Kragerup

Anmeldt 27. februar 2019 fra mobile enheder

Vi spiste dejlig mad og fik en kyndig beskrivelse og vejledning af vin

Afslappet og stadig professionel betjening!

Smukke omgivelser

Kan anbefale gin-menukortet!

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 6susannej
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2019

Kære Susanne
Tak for besøget og dejligt at I nød maden, vinen og betjeningen i vores restaurant Blixen og ja, vi er stolte af vores Gin & tonic kort :-)

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 24. november 2018 fra mobile enheder

Dejlig måltid med smagsoplevelse

Høj kvaliteten i fantastisk omgivelser på et herlig gods

Få men gode retter

Dato for besøg: november 2018
Tak, D1793IHsam_

Rejsende, der kiggede på Restaurant Blixen på Kragerup Gods, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Blixen på Kragerup Gods? Fortæl om dine oplevelser!