“Et fantastisk måltid”

Restaurant Blixen på Kragerup Gods
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Restaurant Blixen på Kragerup Gods serverer gourmetmad af kød fra vores eget højlandskvæg samt frugt og grønt fra egen have. Maden er altid lavet fra bunden og som gæst, kan du hver dag dufte hjemmelavet brød eller kage når du bevæger dig rundt på godset.
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk veltillavet måltid af godsets og omegnens dejlige råvarer. Bla. En oksefilet af eget kvæg der kunne tygges med øjenbrynene.
Morgenmaden var også virkelig god med alt hvad hjertet kunne forvente

Dato for besøg: september 2018
Tak, 849susannem

Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk flot og lækkert mad. Vi fik dagens menu, det kan anbefalet. Gå gerne ud og få lidt luft mellem retterne, for man bliver virkelig mæt og man skulle gerne nå og smage på det hele :)

Dato for besøg: august 2018
Tak, 736christelj
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Fik en skøn middag på terrassen en varm sommeraften. Super og dygtig betjening, vidunderlig mad og vine.

Dato for besøg: august 2018
Tak, BigAlex55
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2018

Kære Alex
Det glæder mig at du har nydt dit ophold her hos os på Kragerup Gods og fået god mad og vin i Restaurant Blixen.
Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.
mange varme sommerhilsner

Anmeldt 17. juli 2018

75 års bryllupsmiddag for os to. Med herregårdens havestemning præcis som dengang i 60'erne. Mad og vin var velsmagende og til særdeles rimelige priser. Kan bestemt anbefales til impuls-besøg, også ved mindre særlige lejligheder. Og de eventyrlystne kan skærpe appetitten i Kragerupgårds Go-High baner

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Mogensdyhr
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018

Kære Mogens
Dejligt vi måtte danne rammerne om jeres 75 års bryllupsmiddag og dejligt i nød maden og stemningen her hos os på Kragerup Gods.
Vi glæderos til at byde jer velkommen igen en anden gang.
Mange gode sommerhilsner

Anmeldt 24. juni 2018

Kragerup Gods er et skønt sted at opholde sig med familie eller venner. Der er aktiviteter for enhver smag og parken er smuk med mange spændende og flotte planter og træer. Vi boede i værelserne ovre på den anden side af vejen, og de var flotte og dejlige at være i. En person havde et enkeltværelse, som var lidt for beskedent og småt. Maden var super lækker og personalet søde og hjælpsomme.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, brithaskyum
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2018

Kære Britha
Dejligt at høre at du nød dit ophold her hos os på Kragerup Gods og havde det sjovt med familien.
Jeg håber at vi får lov at byde dig og din familie velkommen igen en anden gang.
Mane gode sommerhilsnet

Rejsende, der kiggede på Restaurant Blixen på Kragerup Gods, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Blixen på Kragerup Gods? Fortæl om dine oplevelser!