“Superb middag”

Restaurant Blixen på Kragerup Gods
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: Restaurant Blixen på Kragerup Gods serverer gourmetmad af kød fra vores eget højlandskvæg samt frugt og grønt fra egen have. Maden er altid lavet fra bunden og som gæst, kan du hver dag dufte hjemmelavet brød eller kage når du bevæger dig rundt på godset.
Anmeldt 4. august 2018 fra mobile enheder

Fik en skøn middag på terrassen en varm sommeraften. Super og dygtig betjening, vidunderlig mad og vine.

Dato for besøg: august 2018
Tak, BigAlex55
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2018

Kære Alex
Det glæder mig at du har nydt dit ophold her hos os på Kragerup Gods og fået god mad og vin i Restaurant Blixen.
Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.
mange varme sommerhilsner

Anmeldt 17. juli 2018

75 års bryllupsmiddag for os to. Med herregårdens havestemning præcis som dengang i 60'erne. Mad og vin var velsmagende og til særdeles rimelige priser. Kan bestemt anbefales til impuls-besøg, også ved mindre særlige lejligheder. Og de eventyrlystne kan skærpe appetitten i Kragerupgårds Go-High baner

Tak, Mogensdyhr
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018

Kære Mogens
Dejligt vi måtte danne rammerne om jeres 75 års bryllupsmiddag og dejligt i nød maden og stemningen her hos os på Kragerup Gods.
Vi glæderos til at byde jer velkommen igen en anden gang.
Mange gode sommerhilsner

Anmeldt 24. juni 2018

Kragerup Gods er et skønt sted at opholde sig med familie eller venner. Der er aktiviteter for enhver smag og parken er smuk med mange spændende og flotte planter og træer. Vi boede i værelserne ovre på den anden side af vejen, og de var flotte og dejlige at være i. En person havde et enkeltværelse, som var lidt for beskedent og småt. Maden var super lækker og personalet søde og hjælpsomme.

Tak, brithaskyum
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juni 2018

Kære Britha
Dejligt at høre at du nød dit ophold her hos os på Kragerup Gods og havde det sjovt med familien.
Jeg håber at vi får lov at byde dig og din familie velkommen igen en anden gang.
Mane gode sommerhilsnet

Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

Lækker velsmagende dagens 3 retters menu sammensat af kokken. Hyggeligt sted, høflig betjening. Absolut besøget værd.

Tak, Hentze14
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2018

Kære Hentze
Det glæder mig at du havde en god oplevelse i vores Restaurant Blixen. Jeg håber vi må byde dig velkommen igen en anden gang.
Mange gode sommerhilsnet

Anmeldt 4. marts 2018 fra mobile enheder

Kragerup Gods, et fantastisk sted.

Det hele her er bare i top klasse.

Stor venlighed ved booking over telefon og ved selve indtjekningen.

Wellness området, pool og jacuzzi var helt fantastisk.
Der blev desuden gjort rent flere gange imens vi var der ( vi benyttede det nu også længe ).

Værelset i hovedbygningen med badekar er så romantisk, hyggeligt, unikt og MEGET rent.
Sengen er god. Dynerne er lækre.

Maden i restauranten var helt fantastisk og tjenerne er rigtig søde.

Stuerne var rigtig hyggelige.

Vi giver det 5 stjerner, fordi der er ikke en finger, at sætte på noget som helst her.

Vi vil gerne anbefale dette sted til alle, som
ønsker ro fra hverdagen, romantik og god behandling.

Vi vil helt sikkert gerne komme igen, hvis muligheden byder sig �

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, Heidi M
Birgitte D, Ejer hos Restaurant Blixen på Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juni 2018

Kære Heidi
Tusind tak for din fantastiske anmeldelse, dejligt at I nød jeres ophold her på Kragerup Gods. Nu er det både blevet varmere, grønnere og smukkere siden I besøgte os sidst. Vi håber vi får lov at byde jer velkommen igen ... måske på denne årstid hvor man kan være aktiv i naturen og spise på vores terrasse.
Mange sommerhilsner

Rejsende, der kiggede på Restaurant Blixen på Kragerup Gods, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Blixen på Kragerup Gods? Fortæl om dine oplevelser!