Linda Simonsen

Bryllupsrejse

Anmeldelse af Kragerup Gods
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. feb. 2022
Min mand og jeg har lige nydt et dejligt ophold fra onsdag d.2/2 til fredag d.4/2-2022. Vi var blevet viet og ankom til Kragerup Gods om aftenen, vi blev mødt af venligt og hjælpsomt personale. Værelset var over alt forventning, dejlig stor himmelseng, lækkert badeværelse med kar og dobbelt-brusekabine. Stuerne på godset emmer af hygge og er virkelig elegante. Man føler sig helt kongelig når man sidder i biblioteket, med pejs og Chesterfield møbler. Opholdsstuen er ligeledes stilig indrettet. Personalet står på spring for at give en et uforglemmeligt ophold. Maden på restaurant "Blixen" er fantastisk 👍 Vi nød en yderst smagfuld 5 retters menu med tilhørende vinmenu. Det var en oplevelse vi sent vil glemme. Vi kan varmt anbefale Kragerup Gods, uanset hvad opholdets formål er. Kæmpe ros til hele personalet som er professionelt, men samtidig varmt og imødekommende. Tak for oplevelsen. Vi vender helt sikkert tilbage. Bh Claus og Linda Simonsen
Dato for ophold: februar 2022
Problemer med denne anmeldelse?
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelse
Svarede 6. feb. 2022
Kære Linda
Tusind tak fordi I valgte at holde jeres bryllups get-away hos os på Kragerup Gods. Det glæder os at vi levede op til jeres forventninger og vores søde personale forkælede jer.

Regitze og Birgitte Dinesen
  • Priceline
0.0 km fra Kragerup Gods
29.0 km fra Kragerup Gods
Gratis parkering
Flere måder at betale på
  • eDreams
  • Lol.travel
  • Vio.com
12.4 km fra Kragerup Gods
32.3 km fra Kragerup Gods
31.1 km fra Kragerup Gods
Gratis parkering
Blev mødt at disse hyggelige bålfade
15.9 km fra Kragerup Gods
26.6 km fra Kragerup Gods
Vis flere hoteller i Ruds Vedby
Anmeldt d. 14. november 2021

Utroligt dejligt sted med alt hvad man har brg for til en dejlig weekend. Flot natur, mulighed for aktiviteter, charmerende restauration/bar og et meget venligt og serviceminded personale.
Et sted hvor man kan komme igen og igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 287pallel
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. februar 2022

Tusind tak for besøget på Kragerup Gods. Det glæder os I havde en dejlig weekend og nød naturen og vores søde personale.

Anmeldt d. 12. november 2021

Dejligt sted og fantastiske omgivelser. Prøv wellness-området i opvarmet pool og virkelig skøn hot jacuzzi 👌, efterfulgt af lækker middag i Blixen's, afsluttet med en pragtfuld morgenbuffet.

Absolut flere besøg værd og SUPER service over hele linjen.

Dato for ophold: november 2021
Tak, L7606QOmh
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2022

Kære jer
Tusind tak for jeres besøg i november. Det glæder mig/os at I nød opholdet her hos os og lod jer forkæle i vores lille wellness område.

& team Kragerup

Anmeldt d. 19. august 2021

Super hyggeligt gods. At sidde og drikke kaffe i Dinesen familiens stadsstue er altså en helt særlig oplevelse. God mad og fine værelser. Og sødt personale. Næste besøg skal jeg have børne med. De får en tur i klatreparken og så kage på Godset.

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ole T
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2021

Kære Ole
Tak for besøget, det glæder mig du nød dit ophold og følte dig godt tilpas i mine ‘gamle stuer’
Jeg glæder mig til vi næste gang får lov at byde dig velkommen sammen med dine børn.
Mange gode efterårshilsner.

Anmeldt d. 9. august 2021

Vi havde et skønt ophold på Kragerup Godshotel og blev mødt af et meget venligt personale. Man følte sig velinformeret, og der blev lyttet til ens ønsker og behov.
Vi nåede også at nyde deres hyggelige jacuzzi og tog en rundvisning på godset på egen hånd, hvilket var meget spændende.
Vores 3 rettes menu var en udsøgt fornøjelse, og der var et stort og lækkert udvalg i morgenmads buffeten næste dag. Vi var meget imponeret af området, omgivelserne og ikke mindst udvalget af de mange aktiviteter både til voksne og børn. Vi sluttede opholdet af med en klatretur i den store klatrepark i den flotte natur, som var en fed oplevelse, hvor vi fik en meget god og grundig instruktion forinden, så man følte sig tryg og godt klædt på.
Vi kommer helt sikkert igen!

Værelsestip: Vælg et værelse på godset. Oplevelsen bliver mere autentisk, hvis man bor på et godsværelse.
Tak, lautrupanita
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Kære Anita
Tusind tak for besøget, det glæder mig at I nød opholdet her hos os, maden, vores søde personale vores aktiviteter og omgivelser.

Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Tak for en fuldstændig sublim oplevelse. Fantastisk sted - pragtfuld mad og fabelagtig betjening.
Stedet kan anbefales på det varmeste.
Book gerne et værelse i hovedbygningen, som rigtig giver dig oplevelse af at være godsejer for en nat.

Tak, FrequentFlier167516

Kære du
Tusind tak for besøget hos os på Kragerup Gods. Det glæder mig så meget at I nød opholdet godskokkenes gode mad og vores søde personale.
Dejligt at høre I valgte at bo i hovedbygningen👍