Hotels.com
Få bonusser med One Key
Priceline
Go to your Happy Price
Ole T

Tredje besøg var også godt.

Anmeldelse af Kragerup Gods
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 19. aug. 2021
Super hyggeligt gods. At sidde og drikke kaffe i Dinesen familiens stadsstue er altså en helt særlig oplevelse. God mad og fine værelser. Og sødt personale. Næste besøg skal jeg have børne med. De får en tur i klatreparken og så kage på Godset.
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelse
Svarede 15. okt. 2021
Kære Ole
Tak for besøget, det glæder mig du nød dit ophold og følte dig godt tilpas i mine ‘gamle stuer’
Jeg glæder mig til vi næste gang får lov at byde dig velkommen sammen med dine børn.
Mange gode efterårshilsner.
12.4 km fra Kragerup Gods
32.3 km fra Kragerup Gods
31.1 km fra Kragerup Gods
Gratis parkering
Blev mødt at disse hyggelige bålfade
15.9 km fra Kragerup Gods
Vis flere hoteller i Ruds Vedby
Anmeldt d. 9. august 2021

Vi havde et skønt ophold på Kragerup Godshotel og blev mødt af et meget venligt personale. Man følte sig velinformeret, og der blev lyttet til ens ønsker og behov.
Vi nåede også at nyde deres hyggelige jacuzzi og tog en rundvisning på godset på egen hånd, hvilket var meget spændende.
Vores 3 rettes menu var en udsøgt fornøjelse, og der var et stort og lækkert udvalg i morgenmads buffeten næste dag. Vi var meget imponeret af området, omgivelserne og ikke mindst udvalget af de mange aktiviteter både til voksne og børn. Vi sluttede opholdet af med en klatretur i den store klatrepark i den flotte natur, som var en fed oplevelse, hvor vi fik en meget god og grundig instruktion forinden, så man følte sig tryg og godt klædt på.
Vi kommer helt sikkert igen!

Værelsestip: Vælg et værelse på godset. Oplevelsen bliver mere autentisk, hvis man bor på et godsværelse.
Tak, lautrupanita
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Kære Anita
Tusind tak for besøget, det glæder mig at I nød opholdet her hos os, maden, vores søde personale vores aktiviteter og omgivelser.

Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Tak for en fuldstændig sublim oplevelse. Fantastisk sted - pragtfuld mad og fabelagtig betjening.
Stedet kan anbefales på det varmeste.
Book gerne et værelse i hovedbygningen, som rigtig giver dig oplevelse af at være godsejer for en nat.

Tak, FrequentFlier167516

Kære du
Tusind tak for besøget hos os på Kragerup Gods. Det glæder mig så meget at I nød opholdet godskokkenes gode mad og vores søde personale.
Dejligt at høre I valgte at bo i hovedbygningen👍

Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

6 store stjerner for en sublim oplevelse Alt spillede perfekt fra start til slut Kragerup Gods har ALT i intimitet, skønhed, hygge , vidunderlig mad og det sødeste og mest imødekommende personale Stort Tak😋 Et MUST 🌞

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ingridbJ1
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Kære Ingrid
Tusind tak for besøget. Det glæder mig at I nød jeres kombinerede arrangement med møde & gourmet.
Mange gode sommerhilsner

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk. Alt spillede fra booking til afrejse.
Kvalitet, service og hjælpsomhed i højsæde.
Sikkerheden i Aktivitetsparken var stor, Shelter ophold og vildmarksbad sjovt, og efterfølgende overnatning og middag på Godset fantastisk.
Vi kommer helt sikkertigen.
Bitten

Tak, Bitten S
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2021

Kære Bitten
Tak for besøget på Kragerup Gods, det glæder os at du nød dit ophold … fra overnatning til middag og aktiviteter.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.
Birgitte

Anmeldt d. 23. juli 2021

Vi har lige været 9 mennesker afsted, på 3 dages aktiv ferie. Overalt blev vi mødt af smilende personale, og rigtig god service. Lækker mad i restauranten, 2 af aftenerne. Vi tog derfra mætte af mad og oplevelser. Kan absolut kun anbefale det.

Tak, AllanBC21

Kære Allan
Tusind tak for besøget på Kragerup Gods. Det glæder mig at du og familien har nydt jeres aktive feriedage hos os og følt jer hjemme og godt behandlet.
Vi håber at få lov at byde jer velkommen igen en anden gang.
Mange gode sommerhilsner
& hele familien Kragerup