Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt d. 12. maj 2021

På en hel almindelig tirsdag, fik vi lyst til at se Kragerup Gods, da vi i aug. mdr. skal til fest hos en kær ven og da vi var på de kanter, var det jo meget nærliggende. Det resulterede i en frokost i Restaurant Blixen, det var ikke helt uden evner fra servicechefens side, hun var imødekommende & fortalte ivrigt om stedet.

Stor oplevelse at nyde det renoverede Gods og de omkringliggende bygninger, park & skov, det var en fornøjelse at se på.

Henrik & Annette

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Sightseer566529
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. maj 2021

Kære Annette og Henrik
Tak fro jeres besøg i vores restaurant, dejligt I nød maden og dejligt vores tjener kunne fortælle jer lidt om vores Kragerup, hvor jeg selv er 8. generation og nyder at fået 9. generation, Regitze, hjem på Godset.

Anmeldt d. 30. april 2021

Vi var 7 venner afsted på Go High oplevelsen ved Kragerup Gods, og vi havde en helt fantastisk oplevelse med smuk natur og gode klatrebaner. Særlig stor ros til instruktøren Christian, som flere gange kom til undsætning, hvor han motiverede og hjalp os igennem flere af de udfordrende øvelser.

Dato for ophold: april 2021
Tak, mathilde2102
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2021

Kære Mathilde
Tak for besøget i vores aktivitetspark. Det glæder mig at I alle havde en god oplevelse og at Christian sørgede godt for jer, jeg skal nok sende rosen videre.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 25. april 2021 fra mobile enheder

Vi have en overnatning fra fredag til lørdag i familieværelset. Det var rigtig fint til os, med 2 enkelt senge til vores børn på 6+10 år. Der var også et spisebord med 4 stole, så vi kunne spise vores medbragte tapas. Der tilbydes ellers også tapas til take away på værelserne, men da der ikke var noget specielt til børnene valgte vi selv at tage noget med. Der var også et lillebitte anretter køkken med vask og elkedel. Der var køkkenskabe som så ud til at være til køleskab og service men det var desværre helt tomt. Det så nyt ud, så måske det bare ikke er færdig indrettet endnu?. Stort badeværelse og særskilt rum til opbevaring med masser af hylder.
Pga corona var der begrænsninger på wellness så vi havde booket (og betalt for det!) så vi havde pool og spa helt for os selv i en time. Det syntes vores børn var mega fedt, og jo virkelig en luksus man normalt ikke kan få. Der er 2 brusere og ikke så meget omklædning så det er nok mest minded på at man klæder om på værelset, men det syntes vi blev lidt for koldt, så vi var ekstra glade for at vi havde det for os selv med alt det omklædning.
Efter poolen gik vi på rundtur i de fine gamle stuer, det er muligt at scanne nogle koder og så læse historien om godset.
Vi roede også et par omgange i kanoen rund i voldgraven. Det var rigtig hyggeligt og så fik vi set godset hele vejen rundt og kunne vinke til de modige i trætoppene.
Vi var også en tur rundt i parken på jagt efter en morder i mordmysteriet, men måtte opgive da det nok lige var et niveau over vores børn.
Morgenmaden var en dejlig buffet med alt muligt, det var lige overfor hvor vores værelse lå.
Efter morgenmaden var vi lige et par runde ude i kanoerne igen.
Og så var det tid til go bounce. En virkelig sjov oplevelse, også for voksne. Igen var der jo begrænsninger pga corona så der var ikke mange flere end os, og vi fik lov at gå op flere gange i løbet af dagen. Det kan godt være lidt grænseoverskridende hvis man har lidt højdeskræk men når man først har vænnet sig til det, er det mega sjovt ( og hårdt).
Vi havde bestilt panini som vi hentede ved frokosttid. Det var så ikke pengene værd syntes jeg. Vi fik sandwichbrød, 2 stk skinke og 2 stk ost pr person og intet smørelse eller andet og skulle så selv samle og grille dem. Det var en noget tør oplevelse.
Lige overfor aktivitetsområdet og kiosken er parkeringspladsen og et stort område med sø, græs og masser af bord-bænkesæt, så det kan anbefales bare at tage egen frokost med som kan stå i bilen indtil den skal spises.
Vi havde læst at de havde en ny stor legeplads, men den skuffede godt nok. Det var et lille område i skygge af store træer( nok godt til sommer, men på denne tid bare ekstra koldt) og der var ikke rigtig noget særlig. Den var vist bedst til de helt små børn.
Der var godt gang i go High og fodboldgolf som så virkelig sjovt ud.
Alt i alt et dejligt aktivt ophold som vi varmt kan anbefale til alle, både med og uden børn.

Dato for ophold: april 2021
Tak, tivocao
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2021

Kære Camilla
Tusind tak for jeres besøg på Kragerup Gods. Det glæder mig at I havde et godt ophold her hos os og tusind tak for dine fyldestgørende kommentarer/guldkorn, som vi vil tager action på, f.eks vedr. Panini i skoven.
Ja, du har ret...vores skovlegeplads er udelukkende lavet til små børn der ikke kan komme i Go Bounce eller Go High.
Vi glæder os til at byde dig og din familie velkommen igen en anden gang.

& Team Kragerup

Anmeldt d. 29. marts 2021 fra mobile enheder

Ankom ved 14 tiden, parkerede bilen, (der er gratis parkering)og kunne tjekke ind med det samme. Modtaget af sød, smilende personale. Vi har booket en corona getaway, en enkelt overnatning, lørdag til søndag, superior-dobbeltværelse, som lå i Herskabsstalden.
Super lækkert og rummeligt værelse, hvor der også var et lille, fint dækket bord. Hentede kaffe og kage som vi nød lige udenfor vores værelse. Da restaurant er lukket pga. COVID-19 restriktioner, havde vi bestilt tapas fra køkkenet som take away. Maden var virkelig god, tapas, hjemmelavet brød og dessert, alt smagte godt, især lakserillette og blinis med stenbidderogn.
Købte en flaske udmærket hvidvin til maden.
Vi havde også booket timeslot til deres virkelig hyggelige poolområde med sauna og boblebad.
Morgenmad hentede vi i hovedbygningen, og det var både corona venligt, blandt andet røræg anrettet i små portioner, og flot præsenteret samt venlig personale der fylder buffeten op.

Vi gik en tur i de virkelig smukke omgivelser efter at have tjekket ud.
Vores ophold på Kragerup Gods har været dejligt og vi kan kun varmt anbefale stedet. Vi ser i hvert fald frem til at besøge Kragerup igen, forhåbentlig når restaurant Blixen snart åbner igen.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, AdisaL4
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2021

Kære
Tusind tak for jeres besøg på Kragerup Gods, det glæder mig at I har nydt jeres ophold her hos os med de Corona restriktioner der følger med pt.
Dejligt at I nåede at nyde vores omgivelser og vores poolområde.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 14. marts 2021

Smukt sted med mange muligheder for aktiviteter. Dejlig nemt at booke, professionelt personale, sms med overblik før ankomst, dejlig mad, alt var super rent og velholdt, skøn mad, fantastisk pool! Afslappende og super lækkert!

Dato for ophold: marts 2021
Tak, Susanne T
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2021

Kære Susanne
Tusind tak for besøget, det glæder mig at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup.
Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.