Endnu en gang en skøn oplevelse. Man føler sig hjertelig velkommen, ligeså snart man har parkeret bilen. Personalet er så søde, imødekommende og meget kompetente. Gensynsglæde var stor fra vores side ,da vi kommer ned til restauranten og det viser sig ,at det er samme fantastiske og meget kompetente tjener Emil,som tager imod os. Vi havde en skøn aften endnu en gang. Tusind tak

Tak, 505betinak
Birgitte Dinesen, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Betina
Det glæder mig at I har nydt jeres ophold her hos os på Kragerup Gods.
Dejligt at I har følt jer hjemme og været så heldige at få søde og dygtige Emil som tjener.
Mange gode sommer hilsner
Birgitte Dinesen

Vi havde booket 2 nætters luksusophold incl morgenmad og 3-retters menu.
Vores værelse var ‘Baronens værelse’ i hovedbygningens stueetage. Dvs stort, velindrettet værelse med himmelseng, 2 lænestole. Herudover fint badeværelse.
Da min mand er dårligt gående, havde receptionen sørget for, at min mand blev hentet på parkeringspladsen i en golfvogn. Ligeså når vi skulle til morgenmaden (i en bygning tæt på parkeringspladsen), blev han hentet og bragt i golfvognen. Rigtig flot service.
Om eftermiddagen var det muligt at få serveret kaffe og hjemmebagt kage i havestuen, hvor der er en fin udsigt over haven.
Aftensmåltidet blev serveret i Cafe Blixen - i kælderen i hovedbygningen. Det ene rum i restauranten befinder sig i det tidligere køkken, dvs udsmykningen består bla af gammelt kobbertøj og det oprindelige støbejernskomfur. I det andet rum er der fyldt med elefanter - på billeder, udskåret i træ etc.
Menuen var begge aftener veltillavet og meget lækkert.
Næste morgen blev wellness-området besøgt med en svømmetur i det flotte poolområde.
Personalet både i reception, morgenmadsområdet og i restauranten er utroligt venlige og imødekommende samt hjælpsomme.
I skoven ved Kragerup er der diverse aktiviteter (som ikke var en del af vores ophold), men som blev beset ved gåtur i skoven. Der var bla klatrebaner, zipline, bouncebaner etc. Man kunne hurtigt se, at de gæster, der benyttede disse muligheder, havde også en skøn oplevelse.
Vi kommer gerne igen.

Tak, Pia P

Kære Pia
Det glæder mig at I har nydt jeres ophold her hos os på Kragerup Gods.
ja, Baronens værelse er også et af mine egne yndlingsværelser.
Dejligt at I nød vores mad i restaurant Blixen og havde god tid til at nyde både svømmetur og gåtur i skoven.
Mange gode sommerhilsner
Birgitte Dinesen

Dejligt stort værelse med et stort badeværelse helt nyt, omgivelserne var der en stor og fin park, resturanten Blixen fik vi dejlig mad og morgenmaden var god. vi benyttede ikke poolen ,og det store event center der også er på stedet.

Tak, jthoning

Kære Jthoning
Mange gode sommer hilsner
Birgitte Dinesen

Vi ankom i forbindelse med en fødselsdags middag.
Det eneste vi har at sige er at de havde glemt at sætte flag på bordet. Ellers var det alt fantastisk! Vi var en smule skeptiske efter at have læst nogle anmeldelser her på trip. Men helt uden grund.
Smuk atmosfære, god betjening og over ordenligt lækker mad.

Vi fik 2 sammensatte menuer af 3 retter.
En flaske rødvin til 525,-
2 glas cider til 65,-
Til alt i alt 1450,-
Vi var meget overraskede over den billige pris trods hvad vi havde fået og kvaliteten heraf.

Tak for en rigtig god mad oplevelse!

Tak, Bubziz
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tillykkemed fødselsdagen og tak for besøget.
Det glæder os at I nød fødselsdagsmiddagen i Restaurant Blixen her hos os på Kragerup Gods.

Mange gode hilsner
PS Undskyld vi glemte flaget

Anmeldt d. 8. juni 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde et rigtig dejligt ophold, hvor vi startede med at go high. Det var så godt, og personalet var så søde og venlige. Virkelig en fantastisk oplevelse. Da vi så skulle checke ind, på hotellet blev vi mødt af en receptionist som var sød, men vi fik ingen informationer omkring alle de andre ting vi kunne lave på godset. Der er så mange fede ting og hvor er det ærgerligt man ikke fortæller om dem.
Maden i resultaten var god, men tjeneren havde alt for travlt. Vi sad længe og ventede og de glemte vores bestillinger. Jeg synes det er så ærgerligt man bruger færdigkøbte pomfritter og halvttørt brød.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, lineplenge
Nomad16062092780, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2020

Kære Line
Tak for besøget og din konstruktive tilbagemelding vedr. ting vi kan gøre bedre. det er meget værdifuldt for os og vi har allerede sat nogle titag igang der gør at din oplevelse vil være anderledes næste gang du besøger os.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Mange gode hilsner