Anmeldt d. 17. maj 2020 fra mobile enheder

Så et super tilbud på et "Corona get away" for 795 kr. for 2 pers. med overnatning og morgenmad to go. Vi hoppede på tilbuddet og det blev ikke fortrudt.

Vi blev mødt af en meget venlig og informativ receptionist, hvor vi samtidig fik udleveret en pose med bestik og tallerkner, da vi havde bestilt aftensmad to go, fra deres resturant (det gjorde jeg uafhængigt af booking af opholdet, men de havde alligevel styr på vi havde bestilt mad - det imponerende mig faktisk).

Vi havde fået et meget hyggelig standard værelse i "fodermester bygningen" - god plads, dejlig seng og meget pænt og stort badeværelse.

Som overnattende gæst var der 20% rabat på deres forskellige aktiviteter og vi besluttede at prøve deres 18 hullers fodboldgolf - det var super sjovt. Det var også muligt at sejle en tur i voldgraven i en kano - det var en hyggelig og smuk lille rotur, hvor man fik set godset og parken fra en anden vinkel end normalt.

Aftensmaden vi havde bestilt som to go fra deres resturant (pga Corona), nød vi i gårdhaven, hvor vi kunne sidde og hygge. Maden var virkelig lækker!

Vi prøvede ikke deres pool og sauna, da det var lukket pga. Corona, men jeg savnede det heller ikke.

Vi kommer helt sikkert gerne igen, både til overnatning samt prøve flere af deres aktiviteter.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, heidiegebjergh
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. maj 2020

Kære Heidi
Det glæder mig at I havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods. Også dejligt at høre at I nød vores mad fra Restaurant Blixen og nåede at være aktive og prøvede nogle af vores aktiviteter.
Vi glæder os til at byde dig/jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 11. maj 2020

Kragerup Gods blev min redning på min fødselsdag under coronavirus. Udendørs aktiviteter, stor service fra alle sider, Go High, Go Bounce mm.
Den skønneste plet i mit nærområde - og så var vi heldige med vejret den 9. Maj 2020.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, haravn

Kære Haravn

Tusind tak for din 5-stjernede anmeldelse, det glæder mig at vi dannede gode rammer om din fødselsdag d. 9. maj. Vi glæder os til at se dig igen en anden gang.

Anmeldt d. 8. marts 2020 fra mobile enheder

Vi har lige været på Kragerup Gods, fantastisk sted, velholdt, rent, pænt, god natur og ikke mindst venligt personale. Vi undre os lidt over, at vi skulle iføre os overtøj på, at komme i restauranten, da vi boede i hovedbygningen. Morgenmaden var super lækker, så tak for et godt ophold og på gensyn

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Rikke W
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære Rikke
Det glæder mig at I har nydt jeres ophold her hos os på Kragerup Gods og glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.
Ja, vi er kede af at man ikke kan 'gå nedenom til restauranten, men det er et gammelt fredet hus så der er desværre ikke andre indgange, medmindre man går igennem vores køkken.

Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt et slotsophold til Kragerup gods. Vores venner havde været der en gang på deres 1års bryllupsdag, og derfor skulle dette da prøves ogen for dem, og første gang for os..
Da vi ankom tod Steen i Receptionen imod og, og det var også han vi koordineret opholdsbestilling plus det ekstra vi bestilte (en ret med i restauranten). Steen var fantastisk og meget proffecionel.. imødekommende, smilende og lige som man skal være, når man skal møde en gæst.. tak til dig Steen!

Vi fik tildelt flotte nye værelser med bobler og lækker chokolade.. Vi spiste en lækker treretters menu i restaurant Blixen.. og fik en dejlig drink i slottets flotte lokaler..

Helt klart anbefalelsesværdigt - vi kommer igen!

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Maria A

Kære Maria
Det glæder mig at I har nydt jeres ophold her hos os på Kragerup Gods.Jeg skal nok sørge for at sende din ros videre til Steen, det bliver han glad for.
Det vil glæde os at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. februar 2020

Bookede et valentine's ophold til min kone og jeg i et opgraderet deluxe rum.

Faciliteterne var virkelig flotte, kvalitet og atmosfære var i højsædet, og da min kone er laktoseintolerant og veganer var det vigtigt at få dette på plads også, men receptionen sørgede for at der var styr på det hele.

Det var virkelig et godt arrangement og et lækkert værelse, og vil klart anbefale det som et romantisk getaway.

Værelsestip: Opgradering er relativt billig, og er klart pengene værd
Dato for ophold: februar 2020
Tak, 674ren_v

Kære 674ren_4

Det glæder mig at I nød jeres Valentineophold her hos os på Kragerup Gods og at vi levede op til jeres forventning.

Det vil glæde os at byde jer velkommen igen en anden gang.