Anmeldt d. 1. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde et godsophold med middag incl. Alt lige fra værelset til maden var i top. Desværre var spa’en under reparation mens vi var der men swimmingpool og sauna var i super stand og meget lækkert. Personalet er i en liga for sig. Alle var meget venlige og afslappede. Det gjorde at opholdet blev extra dejligt.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Aresteen123
dennisdK1573KH, Chef  hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2019

Vi takker mange gange for din anmeldelse - tusind tak!
Beklager meget at vores boblebad var under service og håber at du/i snarest vil besøge os igen for at få den afprøvet med et lille glas bobler...
Husk også at vi i løbet af året har en masse spændende arrangementer i løbet af året som helt sikkert vil kunne friste med et gensyn.

Anmeldt d. 23. august 2019

Smukke omgivelser. Dejligt værelse med gode senge. Super lækker morgenmad. Middagen skulle være 3 retter i følge vores gavekort, men da vi ankom, meddelte man, at sommerens grill-buffet var forlænget "nogle dage". Det var skuffende - vi er ikke så meget til buffet, og havde netop bestilt efter at buffeten skulle være overstået.
Lidt træls, at vi på grund af mange kursister ikke kunne nyde aftenkaffen i stuerne, men måtte blive i restauranten. Nærværende og god betjening.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Bodil R

Kære Bodil,

Tusind tak for din anmeldelse og vi håber meget at se jer igen til en 3 retters menu i Restaurant Blixen!
Beklager at i ikke var blevet informeret på forhånd og håber trods alt at maden smagte.
Næste gang skal vi nok sikre at i også får en rigtig god oplevelse i vores smukke stuer - måske til en drink eller 2...

Anmeldt d. 23. august 2019 fra mobile enheder

En rigtig dejlig oplevelse i smukke omgivelser.

De nye ejere af godset har gjort det virkelig godt. Godset er velplejet og passet. Det var en fornøjelse at komme på besøg. Maden var fantastisk i restauranten og morgenmaden på hotellet var også helt perfekt.

Små minusser ved opholdet som gør at det ikke blev til 5 stjerner.

- blev vækket af en højtlydende brandalarm som blev ved i 20 min. Før det blev slukket. Ifølge personalet var det noget som tit skete i den bygning (fodermesterbygningen) selvom der ingen brand var.

- sengene er lavet af 2*90 cm og det samme med topmadrasserne, som gør at man ikke kan ligge tæt, uden af sengene rykker sig og man falder ned i mellem dem.

- musikken til morgenmad er en blanding af hiphop og techno tramp.

Men dejligt ophold som jeg klart kan anbefale. Men man bør opgradere værelset hvis man har sin elskede med.

Kommer gerne igen ❤️

Dato for ophold: august 2019
Tak, Adam P

Hej Adam,

Tusind tak for din anmeldelse som betyder meget for os!
Beklager de 3 minusser som vi nok skal sikre næste gang bliver til en 5 stjernet!
Skriv gerne til dd@kragerup.dk og henvis til denne anmeldelse før jeres næste besøg - det vil vi glæde os til.

Anmeldt d. 14. august 2019

Jeg synes faktisk det er et hyggeligt sted og et dejligt værelse, men det trækker gevaldigt ned, at der stod 2 opredte gæstesenge, som fyldte størstedelen af værelset, og selv om jeg to gange sagde at jeg ikke skulle bruge sengene og jeg ville have dem fjernet, så stod de der til vi forlod værelset!

- Utjekket og dårlig stil!!!

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Roedson
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2019

Kære Roedson
Tak for besøget på Kragerup Gods, jeg er virkelig ked af at de 2 weekendsenge ikke blev fjernet, jeg ved ikke hvem du spurgte for tilsyneladende kendte de ikke noget til hændelsen i receptionen, men selvfølgelig skulle de bare ha været sat udenfor døren.
Jeg håber ellers I havde et godt ophold.
Mange gode hilsner
Birgitte Dinesen

Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi har nydt en enkel overnatning på Kragerup, men det skal nok blive til flere. Vi kan anbefale, at man spenderer det ekstra for at bo i hovedbygningen. Vi nød den meget god plads, en skøn seng og et stort luksusbadeværelse med Ilse Jacobsen-produkter. Der var tænkt over detaljerne.
Vi spiste i Restaurant Blixen. Der var en sommerbuffet som eneste mulighed, men den var også god, så det gjorde intet. Høflig betjening hele vejen igennem.
Vores bobler og chokolade stod ikke på værelset ved ankomsten, men måtte selv hente. Det gav god mening, da vi så kunne nyde cava’en kold i den ellers lune eftermiddag.
Eneste knast var at blive vækket kl 730 af to store gravemaskiner, der absolut skulle brede sand ud. Jern der skraber mod sten er ikke behageligt at vågne til, og mellem de gamle mure skulle man tro, vi var landet ved et metrobyggeri... det kunne måske have ventet til kl 10.
Alt i alt så meget på plussiden, at vi bestemt gerne kommer igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 858jj
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære 858jj

Bedre sent end aldrig, tusind tak for jeres anmelde her på tripadvisor.

Det glæder mig at I nød jeres sommerophold her hos os på Kragerup Gods.

Det vil glæde os at byde jer velkommen igen en anden gang.

Mange gode hilsner
Birgitte Dinesen