Anmeldt d. 17. februar 2019

Det startede lidt dårligt, med at booke via mail. Jeg måtte skrive 3 gange før jeg hørte noget via telefon. Der blev dog sagt, at jeres svar var blevet sendt til mig, men jeg havde ikke modtaget det (heller ikke i spam-mail). In-chekning var venligt, dog manglede der information omkring kaffe/kage som var inkl. i opholdet. Vi måtte selv finde ud af det ved at gå rundt og lede. Man skal ikke forvente den store wellness oplevelse her. Omklædning er midt i selve spa området, der er meget lidt plads og man skal presse sit tøj ned i en lille kurv - hvis der er en ledig. Der er en pool, en lille jacuzzi og en lille sauna.

Omgivelserne er skønne, værelserne pæne og rene. Vi bookede bord til om aftenen, vi stod sammen med et andet par og hilste på tre forskellige tjenere, og måtte ellers bare stå og undre os over, hvorfor der ikke var nogen der kunne anvise os til et bord. De kunne tydeligt se, at vi lige havde hængt overtøjet. Først da det andet par gik over til personalet, skete der noget. Maden var udemærket, vi fik tilbudt en menu som ikke stod på menukortet, men det var samme pris hvis man tog tre retter fra alacarte, vi kunne ikke lige se fidussen. Vi bestilte en bøf, men kunne godt bruge en steak kniv, da vi talte om det efterfølgende. Morgenmaden var rigtig lækker, dog kunne man godt have ønsket sig, en lidt mere moderne kaffe end bare filterkaffe. Vi fik i hvert fald ikke valget.

Alt i alt var det en fin oplevelse. Vores ophold var et gavekort, vi betalte kun for middagen, hvis vi skulle betale det hele selv, ville vi nok blive skuffede. Vi mener ikke, at pris og kvalitet hænger sammen. Det er et dyrt sted. Vi har besøgt mange steder i Danmark hvor man får meget mere for pengene. Hvis man skal sammenligne: ophold, wellness, middag og stemning, ville vi ikke vælge Kragerup Gods.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Fru_henriksen
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2019

Kære fru Henriksen
Tak for din anmeldelse, jeg er ked af at vi ikke indfriede dine forventninger. Da det ikke er det serviceniveau vi er kendt for har vi også taget din anmeldelse meget alvorligt og holdt møde med reception tjenerne desangående. Ja, det var ærgerligt at starten var dårlig, hvilket vi slet ikke forstår da vi har en regel om at alle mails skal svares indefor 24 timer, så det beklager vi dybt.
Vores wellnessområde er lille i vores gamle hus kan den ikke blive større end sauna jacuzzi og swimmingpool, til gengæld er den også gratis at benytte.
Dagens menu som ikke står aldrig på kortet men er et valg man kan tage ligesom vores a la carte, den varierer fra dag til dag.
Nu ved jeg ikke om I spurgte efter en steakkniv, for sådan nogle har vi, men normalt er vores kød så mørt at det ikke er nødvendigt.
Ha det rigtig godt til vi måske ses igen en anden gang.

Anmeldt d. 4. februar 2019

Vi har i weekenden afholdt familiekomsammen på Kragerup Gods og er blown away af den super gode atmosfære og de mange detaljer. Værelserne har en utrolig god charme, med flotte store badeværelser og under hele opholdet har man fornemmelse af at være gæst på godset, frem for at være på hotelophold. Maden i restaurant Blixen var meget fin, ikke gourmet, men til gengæld veltilberedt i hyggelige rammer, med fantastisk god betjening og god mængde. Wellness område er relativt småt, men helt fint. De naturskønne rammer rundt om slottet er smukke og god udsigt fra bl.a. havestuen i midterhuset. Morgenbuffet med rigt udvalg og også over gennemsnit. Alt i alt en meget god oplevelse, som sjældent er set magen til i Danmark - vi vender helt sikkert tilbage!

Værelsestip: Det er mit indtryk at der kun er gode værelser på Kragerup.
Dato for ophold: februar 2019
Tak, Mick H
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2019

Kære Mick
Tusind tak fordi havde lyst til at dele din oplevelse her hos os på Kragerup Gods. Jeg er rigtig glad for at I nød jeres ophold.
Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen en anden gang.
& team Kragerup

Anmeldt d. 26. januar 2019 fra mobile enheder

Super faciliteter til ledergruppemøde - fine lokaler til møde, mad i særklasse (både morgenmad, frokost og middag) og ikke mindst gode værelser. Flotte omgivelse men vi nåede ikke ikke en tur i træerne på grund af sneen.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, stigt516
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2019

Kære Stig
Det glæder mig at du har nydt dit møde og ophold her hos os på Kragerup Gods. Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.

& team Kragerup

Anmeldt d. 16. december 2018

Jeg kan 100 pct. anbefale stedet. Smukke og velholdte omgivelser, venligt og hjælpsomt personale samt ikke mindst (vores) store værelser. Vores havde spa og brusekabine, to håndvaske og masser af skabsplads.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Tina N
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2018

Kære Tina

Dejligt at I havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods og nød vores værelser, mad og service. Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 11. december 2018

Perfekt ophold i dejlige og afslappende omgivelser. Vi havde stort og rigtig dejligt værelse - og sjældent vi har sovet så godt. Omgivelserne er fantastiske og personalet er meget service orienteret. Vi deltog i julefrokost, som var super hyggelig med meget lækker julemad
Det er absolut ikke sidste gang vi er på Kragerup - Det kan varmt anbefales

Dato for ophold: december 2018
Tak, Christian B
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2018

Kære Christian

Jeg er glad for at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods. Dejligt I nød omgivelserne, værelset, maden dansen og en god nats søvn.
Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen en anden gang.