Anmeldt d. 4. februar 2019

Vi har i weekenden afholdt familiekomsammen på Kragerup Gods og er blown away af den super gode atmosfære og de mange detaljer. Værelserne har en utrolig god charme, med flotte store badeværelser og under hele opholdet har man fornemmelse af at være gæst på godset, frem for at være på hotelophold. Maden i restaurant Blixen var meget fin, ikke gourmet, men til gengæld veltilberedt i hyggelige rammer, med fantastisk god betjening og god mængde. Wellness område er relativt småt, men helt fint. De naturskønne rammer rundt om slottet er smukke og god udsigt fra bl.a. havestuen i midterhuset. Morgenbuffet med rigt udvalg og også over gennemsnit. Alt i alt en meget god oplevelse, som sjældent er set magen til i Danmark - vi vender helt sikkert tilbage!

Værelsestip: Det er mit indtryk at der kun er gode værelser på Kragerup.
Dato for ophold: februar 2019
Tak, Mick H
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2019

Kære Mick
Tusind tak fordi havde lyst til at dele din oplevelse her hos os på Kragerup Gods. Jeg er rigtig glad for at I nød jeres ophold.
Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen en anden gang.
& team Kragerup

Anmeldt d. 26. januar 2019 fra mobile enheder

Super faciliteter til ledergruppemøde - fine lokaler til møde, mad i særklasse (både morgenmad, frokost og middag) og ikke mindst gode værelser. Flotte omgivelse men vi nåede ikke ikke en tur i træerne på grund af sneen.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, stigt516
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2019

Kære Stig
Det glæder mig at du har nydt dit møde og ophold her hos os på Kragerup Gods. Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.

& team Kragerup

Anmeldt d. 16. december 2018

Jeg kan 100 pct. anbefale stedet. Smukke og velholdte omgivelser, venligt og hjælpsomt personale samt ikke mindst (vores) store værelser. Vores havde spa og brusekabine, to håndvaske og masser af skabsplads.

Tak, Tina N
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2018

Kære Tina

Dejligt at I havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods og nød vores værelser, mad og service. Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 11. december 2018

Perfekt ophold i dejlige og afslappende omgivelser. Vi havde stort og rigtig dejligt værelse - og sjældent vi har sovet så godt. Omgivelserne er fantastiske og personalet er meget service orienteret. Vi deltog i julefrokost, som var super hyggelig med meget lækker julemad
Det er absolut ikke sidste gang vi er på Kragerup - Det kan varmt anbefales

Tak, Christian B
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2018

Kære Christian

Jeg er glad for at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods. Dejligt I nød omgivelserne, værelset, maden dansen og en god nats søvn.
Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 2. december 2018

Super hyggelig julefrokost i flot jule udsmykkede kviestald. Den traditionelle julemad havde lige fået et tvist og smagte fantastisk. Personalet er smilende og venlige og servicen er helt i top. Specielt Peter i baren er et besøg værd. Hans positive facon at fortælle om Kragerup Gods og måden han behandlede os gæster på, gjorde også baren til et rigtig hyggeligt sted at være. Fine toilet forhold. Sikker på vi kommer igen næste år.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Henrik T
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. december 2018

Kære Henrik
Tak fordi du valgte at holde jeres julefrokost her hos os på Kragerup Gods. Det glæder mig at du nød aftenen, den gode mad og stemning og Peters gode service.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen til næste år. Måske har du også lyst til at deltage i nogle af vores andre arrangementer som du kan læse meget mere om på vores hjemmeside.