Anmeldt d. 16. december 2018

Jeg kan 100 pct. anbefale stedet. Smukke og velholdte omgivelser, venligt og hjælpsomt personale samt ikke mindst (vores) store værelser. Vores havde spa og brusekabine, to håndvaske og masser af skabsplads.

Tak, Tina N
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. december 2018

Kære Tina

Dejligt at I havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods og nød vores værelser, mad og service. Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 11. december 2018

Perfekt ophold i dejlige og afslappende omgivelser. Vi havde stort og rigtig dejligt værelse - og sjældent vi har sovet så godt. Omgivelserne er fantastiske og personalet er meget service orienteret. Vi deltog i julefrokost, som var super hyggelig med meget lækker julemad
Det er absolut ikke sidste gang vi er på Kragerup - Det kan varmt anbefales

Tak, Christian B
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2018

Kære Christian

Jeg er glad for at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods. Dejligt I nød omgivelserne, værelset, maden dansen og en god nats søvn.
Vi vil glæde os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 2. december 2018

Super hyggelig julefrokost i flot jule udsmykkede kviestald. Den traditionelle julemad havde lige fået et tvist og smagte fantastisk. Personalet er smilende og venlige og servicen er helt i top. Specielt Peter i baren er et besøg værd. Hans positive facon at fortælle om Kragerup Gods og måden han behandlede os gæster på, gjorde også baren til et rigtig hyggeligt sted at være. Fine toilet forhold. Sikker på vi kommer igen næste år.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Henrik T
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. december 2018

Kære Henrik
Tak fordi du valgte at holde jeres julefrokost her hos os på Kragerup Gods. Det glæder mig at du nød aftenen, den gode mad og stemning og Peters gode service.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen til næste år. Måske har du også lyst til at deltage i nogle af vores andre arrangementer som du kan læse meget mere om på vores hjemmeside.

Anmeldt d. 26. november 2018

Lækre omgivelser total madoplevelse PRØV DET det fået ikke bedre efter min mening, naturen er dejlig, nem at finde parkering, lige ved døren næsten, personale flinke og hjælpsomme Wifi virkede ikke på det værelse vi fik, blev omgående flyttet til et andet, service siger jeg bare.

Værelsestip: Det skal bare prøves
Dato for ophold: november 2018
Tak, 749johansens
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2018

Kære Johansen
Dejligt du har nydt dit ophold her hos os på Kragerup Gods og værdsatte vores mad, vores omgivelser og vores service. Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang. Jeg håber måske du har mod på flere oplevelser hos os......vi genskaber f.eks Babettes gæstebud ved langbord, laver vildtaftener og mange andre hyggelige arrangementer, som du kan følge i vores nyhedsmails hvis du har lyst.

& team Kragerup

Anmeldt d. 24. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk ophold, skal nydes, grundet godsets sjæl og majestætisk bygning

Bedre meget bedre end hotel og total afslapning

Skal bookes igen, hvis jeg skal overnatte i nærhed fremadrettet mht privat og business

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, D1793IHsam_
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. november 2018

Kære dig
Hvor er jeg glad for at du har nydt dit ophold her os på Kragerup Gods. Det vil glæde mig om vi på byde dig velkommen igen en anden gang. Sig endelig til hvis der er yderligere oplysninger du har brug for ifht
business ... konferencer, firmafester og events med teambuilding.
Mange gode søndagshilsner