Anmeldt d. 24. november 2018 fra mobile enheder

Fantastisk ophold, skal nydes, grundet godsets sjæl og majestætisk bygning

Bedre meget bedre end hotel og total afslapning

Skal bookes igen, hvis jeg skal overnatte i nærhed fremadrettet mht privat og business

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, D1793IHsam_
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. november 2018

Kære dig
Hvor er jeg glad for at du har nydt dit ophold her os på Kragerup Gods. Det vil glæde mig om vi på byde dig velkommen igen en anden gang. Sig endelig til hvis der er yderligere oplysninger du har brug for ifht
business ... konferencer, firmafester og events med teambuilding.
Mange gode søndagshilsner

Anmeldt d. 9. november 2018

Vi havde bestilt Godsejerens fest og overnatning til 15 piger. Vi startede med bueskydning, som var utroligt sjovt. Vi blev vejledt af en sød ung mand, som gav gode råd undervejs, og afgjorde hvilket hold, der kunne udråbes som vinder. Middagen var fremragende både mad og vine, og betjeningen var HELT suveræn. Værelserne var dejlige, udsigten fin og vi var samtidig heldige at have det smukkeste efterårs solskin. Så alle omgivelserne tog sig smukt ud. Dejlig morgenmad, og så stod søndag på Go-high, hvor de modigste kom op i trætoppene mens de øvrige fulgte med rundt i skoven nede på jorden. Vi kan kun give den bedste anbefaling til et ophold på Kragerup Gods.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Global28924562219
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. november 2018

Kære Global girls
Fedt I havde det sjovt og blev udfordret med bueskydning og Go High. Skønt I nød den gode mad og vin samt betjeningen her hos os på Kragerup Gods og tak fordi I vil anbefale os til andre.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 8. november 2018

OPHOLD PÅ GODSET HAR VORES VARMESTE ANBEFALING!
Det var en stor fornøjelse fordi:
-Komfortabelt 'De Luxe' ophold med serviceminded personale, der bandt det hele sammen.
-Meget engagerede (hjælpsomme og venlige) medarbejdere overalt.
- Gourmetmad!!! hos 'Blixen' (restauranten) med yderst professionelle tjenere.
- Godsets farvepalet (vægge, paneler, døre mm) i hovedbygningen var en fryd at bevæge sig rundt i. Meget smukt afstemt.
-----------------------
- Lidt ærgerligt at den lækre morgenbuffet var underbemandet hele weekenden. Skærebrødet var specielt helt utroligt lækkert. Dette måtte vi desværre undvære søndag. Søndag opstod også pladsmangel. MEN lad ikke dette afholde nogen fra et besøg, man skal nok blive mæt :-). Det er der nok allerede rettet op på. Måske var chefen på ferie.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, abastiana2015
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2018

Kære Abastiana
Jeg er glad for I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods og fik en de luxe oplevelse i et af vores værelser i hovedbygningen.
Det glæder mig også at I nød maden i Restaurant Blixen og fandt vores farver og indretning smukt afstemt.
Jeg håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang til et af vore mange arrangementer.
& team Kragerup

PS Vi har taget affære på morgenmaden og ja, hotelchefen var faktisk på ferie :-)

Anmeldt d. 5. november 2018

Lige fra bestilling af opholdet til udtjekningen af værelset var opholdet et klasseeksempel på, hvad gode folk kan gøre. Stedet er i sig selv helt unikt, og man bliver overrasket mange gange under besøget af hvor mange gode muligheder der findes: Restauranten, spaområdet, morgenmadskælderen og baren for ikke at nævne pejsestuen og herskabs stuen. Omgivelser er ligeledes utrolig flotte og masser af sjove aktiviteter i og ved skoven. Personalet gjorde alt de kunne, for at man skulle få en god oplevelse. Den inkluderede middag var i sig selv en flot oplevelse.

Tak, Meander66587550498
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2018

Kære Meander
Dejligt at i havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods og nød vores faciliteter og omgivelser.
Vi håber I har lyst til at besøge os igen en anden gang så vil det glæde os at byde jer velkommen. Følg evt. med i vores nyhedsbreve, da vi laver mange spændende arrangementer i løbet af et år...og lige om lidt har vi julemarked for 22. år i træk.
Birgitte Dinesen og Team Kragerup

Anmeldt d. 1. november 2018 fra mobile enheder

Var på ophold med min kæreste. Vi boede i et dobbelt superior værelse. Alt var rent og flot, kæmpe badeværelse med egen jacuzzi. Dejlig stor seng. Fine spa faciliteter og venligt personale. Super god restaurant hvor vi fik lækker 2 retters menu. Godset ligger i smukke omgivelser. Kan klart anbefales til alle.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Hansen477
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2018

Kære Hansen
Dejligt at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods og havde tid til også at nyde omgivelser og spafaciliteter. Vi håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang.
Birgitte