Anmeldt d. 8. november 2018

OPHOLD PÅ GODSET HAR VORES VARMESTE ANBEFALING!
Det var en stor fornøjelse fordi:
-Komfortabelt 'De Luxe' ophold med serviceminded personale, der bandt det hele sammen.
-Meget engagerede (hjælpsomme og venlige) medarbejdere overalt.
- Gourmetmad!!! hos 'Blixen' (restauranten) med yderst professionelle tjenere.
- Godsets farvepalet (vægge, paneler, døre mm) i hovedbygningen var en fryd at bevæge sig rundt i. Meget smukt afstemt.
-----------------------
- Lidt ærgerligt at den lækre morgenbuffet var underbemandet hele weekenden. Skærebrødet var specielt helt utroligt lækkert. Dette måtte vi desværre undvære søndag. Søndag opstod også pladsmangel. MEN lad ikke dette afholde nogen fra et besøg, man skal nok blive mæt :-). Det er der nok allerede rettet op på. Måske var chefen på ferie.

Tak, abastiana2015
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2018

Kære Abastiana
Jeg er glad for I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods og fik en de luxe oplevelse i et af vores værelser i hovedbygningen.
Det glæder mig også at I nød maden i Restaurant Blixen og fandt vores farver og indretning smukt afstemt.
Jeg håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang til et af vore mange arrangementer.
& team Kragerup

PS Vi har taget affære på morgenmaden og ja, hotelchefen var faktisk på ferie :-)

Anmeldt d. 5. november 2018

Lige fra bestilling af opholdet til udtjekningen af værelset var opholdet et klasseeksempel på, hvad gode folk kan gøre. Stedet er i sig selv helt unikt, og man bliver overrasket mange gange under besøget af hvor mange gode muligheder der findes: Restauranten, spaområdet, morgenmadskælderen og baren for ikke at nævne pejsestuen og herskabs stuen. Omgivelser er ligeledes utrolig flotte og masser af sjove aktiviteter i og ved skoven. Personalet gjorde alt de kunne, for at man skulle få en god oplevelse. Den inkluderede middag var i sig selv en flot oplevelse.

Dato for ophold: november 2018
Tak, Meander66587550498
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2018

Kære Meander
Dejligt at i havde et godt ophold her hos os på Kragerup Gods og nød vores faciliteter og omgivelser.
Vi håber I har lyst til at besøge os igen en anden gang så vil det glæde os at byde jer velkommen. Følg evt. med i vores nyhedsbreve, da vi laver mange spændende arrangementer i løbet af et år...og lige om lidt har vi julemarked for 22. år i træk.
Birgitte Dinesen og Team Kragerup

Anmeldt d. 1. november 2018 fra mobile enheder

Var på ophold med min kæreste. Vi boede i et dobbelt superior værelse. Alt var rent og flot, kæmpe badeværelse med egen jacuzzi. Dejlig stor seng. Fine spa faciliteter og venligt personale. Super god restaurant hvor vi fik lækker 2 retters menu. Godset ligger i smukke omgivelser. Kan klart anbefales til alle.

Tak, Hansen477
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2018

Kære Hansen
Dejligt at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods og havde tid til også at nyde omgivelser og spafaciliteter. Vi håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang.
Birgitte

Anmeldt d. 31. oktober 2018 fra mobile enheder

Alt var så fint og rent og af international karakter.
Pool område så fint
Værelset så fint og rent
Maden også rigtig fin og betjeningen lige så
Endvidere var der massere af aktiviteter som man kunne benytte . Samt fine rum til kaffe mm
Vi kommer retur

Tak, markes79

Kære Mark
Dejligt I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods, nød maden og betjeningen og gjorde brug af nogle af vores aktivitetstilbud.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 30. oktober 2018

et skønt sted, skøn personale altid med et smil.
Omgivelserne skønne indbyder til gå ture.
Godset en unik oplevelse så dejligt.
Maden perfekt,
Godset kan på det varmeste anbefales
En dejlig oplevelse
Værelserne rene og pæne.
Ren forkælelse

Værelsestip: Baronens. Måske
Tak, Erik J
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. oktober 2018

Kære Erik
Det glæder mig at du nød dit ophold her hos os på Kragerup Gods....selv i regnvejr. Jeg håber du har lyst til at besøge os igen en anden gang, måske i solskin, måske til vores julemarked lige om lidt. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.