Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Var på ophold for at fejre bryllupsdag. Fra det øjeblik vi ankom til det øjeblik vi drog afsted var det en super oplevelse. Fantastisk personale, dejlige omgivelser, godt værelse, skøn mad. Vi kommer igen

Dato for ophold: august 2018
Tak, BigAlex55
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2018

Kære Alex
Dejligt at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods. Lad der komme flere bryullupsdage hvor vi får lov at byde jer velkommen igen. Ha’ det godt så længe❤️
Mange varme sommerhilsner

Anmeldt d. 27. juli 2018 fra mobile enheder

Tusind tak for en fantastisk oplevelse. Man følte sig velkommen ligeså snart man trådte ind ad døren. Maden og servicen var helt i top. Tusind tak til Emil vores skønne tjener som i den grad gjorde vores ophold helt perfekt. Han var super serviceminded. Også en stor tak til Marianne, der viste os rundt på godset. Kommer helt sikkert tilbage igen

Tak, 505betinak
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2018

Kære Betina
Dejligt at du nød dit ophold her hos os på Kragerup Gods. Det var vores dygtige Emil sørgede godt for jer og at Marianne gav jer en gundvisnibg. Jeg håber vi får lov at byde dig velkommen igen en anden gang.
Mange gode sommerhilsnet.

Anmeldt d. 26. juli 2018

Vi var på godsophold. Blev venligt modtaget i receptionen. Fik dejlig eftermiddagskaffe og skøn kage.
Inden maden blev der serveret en aperitif. Vi fik den skønneste 3 retters menu, som smagte himmelsk.
Derefter kaffe og dejlig hjemmelavet chokolade, alt sammen serveret af et meget venligt personale.
Næste morgen fik vi det skønneste morgenbord, med et bredt udvalg,
Vi havde den bedste oplevelse og kan varmt anbefale dette sted

Tak, Lisbeth L

Kære Lisbeth
Dejligt at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods her i sommervarmen. Jeg håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang.
Mange varme sommerhilsner

Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk og hyggeligt sted.
Det kan varmt anbefales.
Værelset vi fik var i hovedbygningen, det koster 500 ekstra, det vides ikke om det er, det værd.
Alt er rent og pænt. Et stort plus er personalet, de er smilende og hjælpsomme.
Vi var i spa området, det er lidt en tilsnigelse at kalde det spa. Det er fint, men indtil kl 16 må der være børn. Det er fint, men det ødelægger lidt hyggen. Spa området er ikke stort så er der mange bliver det nok lidt øv.
Vi spiste to gange i restauranten, begge gange deres tre retters menu. Første gang var lidt øv, go’ mad, men den prøvede at være noget den ikke var. Flot anrettet men lidt smagsløs.
Dag to var fantastisk på alle måder, i følge vores nærværende tjener var kokken ikke den samme som dagen før.
Puder i opredningen er billige syntetiske, det passer ikke til sted og pris.
Morgenmaden var rigtig god, faktisk de bedste røræg vi har smagt i mange år ... der manglede så lige pølser til, en stor synd.
Der er masser af natur og aktivitetsmulighedder omkring godset.
Det virker som om det går lidt stærkt med at ville og kunne det hele, ud i at være et slots/gods hotel. Det gør ikke noget for de kan og vil det og de små detaljer som mangler, kommer helt sikkert med tiden.
Stedet kan varmt anbefales, en rigtig perle.

Tak, soerenvaernstroem
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2018

Kære Søren
Tak for jeres anmeldelse, vi har taget jeres gode råd til os. Vi skal altid finde en balance så vi både kan gøre børnefamilier og kærestepar glade så derfor kan man som kærestepar benytte vores wellness (gratis) fra 16.00 - 21.00.
Vi checker selvfølgelig op på alle vores puder og ensartetheden i restauranten. Dejligt at I nød jeres ophold, vi håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 14. juli 2018

Hvis du har brug for at komme til et smukt, stille og idyllisk sted med imødekommende personale, der giver lidt ekstra service og fortæller om godsets historie og få himmelsk mad og afslapning - tag til Kragerup Gods.
Vi fik stort værelse i tilbygning til hovedbygningen, hvor man også kan bo. Charmerende med værelses-navne som "Baronens værelse" mv. Og interessant med Blixens historiske aner på stedet.

Værelsestip: Hovedbygningen rummer de mere luksuriøse værelser.
Tak, tinah20152015
Birgitte D, Ejer hos Kragerup Gods, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2018

Kære Tina
Dejligt at I nød jeres ophold her hos os på Kragerup Gods ... at I nød omgivelserne, maden og at vi gav jer en god service.
Jeg håber vi får lov at byde jer velkommen igen en anden gang.

mange gode sommerhilsner